8 اکسسوری ترند پاییز و زمستان سال جاری می توانید بهره ببرید

به گزارش عکس پارسی، یکی از مهمترین بخش های کمد لباس ما غیر از لباس، انواع اکسسوری است؛ مثلاً زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و… این اکسسوری ها هم مثل سایر بخش های یک استایل مجذوب کننده، در فصل های مختلف متناسب با ترند روز تغییر می نماید. در ادامه با چند اکسسوری ترند پاییز و زمستان سال جاری آشنا می شوید. با اضافه کردن این اکسسوری ها به استایل خود می توانید ظاهری مجذوب کننده تر و مد روز داشته باشید.

8 اکسسوری ترند پاییز و زمستان سال جاری می توانید بهره ببرید

1. دستکش های بلند

دستکش بلند همواره جایگاه خاصی در دنیای مد داشته است اما در زمان های مختلف گاهی از مد افتاده و دوباره ترند شده است. دستکش بلند به خصوص اگر رنگ آن را متناسب با سایر بخش های استایل خود انتخاب کنید در کسری از ثانیه می تواند شما را شیک تر نشان دهد. احتمالاً در نگاه اول با این ظاهر تازه و با دستکش های بلند، یاد سوپر استارهای سینما در دهه 1950 می افتید.

دستکش بلند برای مهمانی های رسمی و شبانه مناسب است. می توانید با پیراهن های مخصوص استایل خیابانی هم آن را ست کنید. حسن دیگر دستکش های بلند این است که دست های شما را حسابی گرم نگه می دارند و اگر فرصت ننموده باشید به آرایشگاه سر بزنید و مانیکور کنید، دست های شما را به خوبی می پوشانند.

2. لگ و جوراب شلواری با طرح لوگو

شاید فکر کنید که لباس هایی با طرح لوگو یا طرح های شلوغ و متنوع برای کمد کپسولی پاییز و زمستان مناسب نباشند. اما مطمئن باشید که لگ ها یا جوراب شلواری هایی که طرح دار باشند برترین گزینه برای اضافه کردن به استایلی هستند که بیشتر قسمت های آن را لباس های ساده با رنگ های خنثی تشکیل داده است. درواقع اگر این لگ یا جوراب شلواری را هوشمندانه انتخاب کنید می تواند ظاهر شما را از سادگی در بیاورد و به مرکز توجه استایل شما تبدیل گردد.

3. عینک آفتابی اسپرت

اینکه تابستان تمام شده به این معنی نیست که شما از شر اشعه های مضر آفتاب در امان هستید. در پاییز و زمستان هم باید از عینک آفتابی بهره ببرید و اگر آن را درست انتخاب کنید ظاهر شما را حسابی تغییر می دهد. در در پاییز و زمستان سال جاری عینک آفتابی های اسپرت ترند شده اند. به راحتی می توانید آن را با استایل های خیابانی خود ست کنید. چون تنوع زیادی از نظر شکل و رنگ دارند عینک آفتابی اسپرت را می توانید با شلوار جین، یک لباس یقه اسکی و انواع کت پاییزی و زمستانی ست کنید.

4. کلاه خبرنگاری

کلاه خبرنگاری یکی دیگر از چند اکسسوری ترند پاییز و زمستان است که می توانید سال جاری برای تغییر استایل خود از آن بهره ببرید. کلاه همواره یک بخش جدانشدنی از استایل پاییزی و زمستان است.این کلاه ها در فارسی به آن کلاه خبرنگاری می گویند، در انگلیسی به آن کلاه پخش کننده روزنامه می گویند چون کلاهی بوده که اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900 کسانی که روزنامه ها را پخش می کردند این کلاه را به سر می گذاشتند.

حالا دوباره این کلاه ها از زمان فروشنده های روزنامه به دنیای مدرن آمده و جای خود را در استایل زمستانی و پاییزی باز نموده است. البته کلاه های امروزی مجذوب کننده تر، شیک تر و با تنوع بیشتری طراحی می شوند. مه مترین حسن این اکسسوری این است که شما را در روزهای سرد پاییز و زمستان گرم نگه می دارد.

5. شال های اورسایز

شال همواره بخش مهمی از استایل پاییز و زمستان بوده است. انواع شال با طراحی های متنوع در بازار وجود دارد و این محصول یکی از متنوع ترین اکسسوری های ترند پاییزی و زمستان است اما سال جاری شال های اورسایز مد شده اند؛ یعنی شال هایی که بسیار بزرگتر از حد معمول هستند و راه خود را به دنیای مد باز کردند.

و همانطور که می دانید در دنیای مد و فشن هیچ توضیحی برای ترندها وجود ندارد. خوشبختانه این ترند تازه در نهایت منجر به این می گردد که در روزهای سرد پاییز و زمستان حسابی گرم بمانید.

برای شال های اورسایز می توانید رنگ های خنثی را انتخاب کنید تا با خیال راحت با هر لباسی بپوشید اما شال در انواع رنگ های پاییزی و بافت های خاص و متنوع می تواند یک استایل ساده و کسل کننده را به یک استایل متفاوت و خیره کننده تبدیل کند. اگر دوست دارید مطابق ترند روز لباس بپوشید برای شال اورسایز انواع طرح های چهارخانه و رنگ های متنوع پاییزی را انتخاب کنید.

6. گوش گیرهای پشمالو

اگر همواره گوش های شما یخ می زند سال جاری از این مشکل در امان هستید. این گوش گیرهای پشمالو که تازهاً مد شده اند علاوه بر اینکه گوش شما را گرم نگه می دارند ظاهری مجذوب کننده و متفاوت به استایل پاییزی و زمستانی شما می دهند و خوشبختانه کاملاً قابل حمل هستند و می توانید در کیف دستی خود آن را همه جا ببرید. این اکسسوری ترند پاییز و زمستان، سن و سال ندارد و برای کوچک ترها و بزرگ ترها قابل استفاده است. البته برای استایل رسمی مناسب نیست.

7. کلاه بره (Béret)

این کلاه ها بدون شک شما را یاد استایل های دختران فرانسوی می اندازد. هیچ کسی نیست که بتواند در برابر مجذوب کنندهیت این کلاه ها مقاومت کند. در فصل پاییز زمستان و حتی اوایل بهار می توانید از این کلاه بهره ببرید. کلاه بره به راحتی با یک کت چرم و کت های پشمی ست می گردد. برای اینکه بتوانید کلاه بره را با لباس های مختلف بپوشید می توانید طرح های ساده و تک رنگ را انتخاب کنید. این کلاه هم طرح های متنوعی دارد؛ مثلاً می توانید انواع چهارخانه و طرح دار آن را به استایل خود اضافه کنید و از هماهنگی آن با روزهای رنگارنگ پاییز لذت ببرید.

8. توت بگ

توت بگ یا کیف دستی های ساده و بزرگ برای کسانی مناسب است که همواره از کوچک بودن کیف های خود شکایت دارند. توت بگ یکی دیگر از اکسسوری های ترند پاییز و زمستان است که غیر از زیبایی استایل مزیت های دیگری هم دارد. مهم تر از همه اینکه فضای کافی برای نگهداری شال کلاه چت سایر قسمت های جدا شدنی استایل شما را دارد.

با این چند اکسسوری ترند پاییز و زمستان می توانید ظاهری خیره کننده تر داشته باشید و غیر از اینکه خودتان از ظاهرتان لذت می برید، شهر را زیباتر کنید.

منبع: Saksfifthavenue

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آبان 1402 بروزرسانی: 13 آبان 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2243

به "8 اکسسوری ترند پاییز و زمستان سال جاری می توانید بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 اکسسوری ترند پاییز و زمستان سال جاری می توانید بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید