اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم، توانایی صعود به جام جهانی را داریم

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده می نماید، از ساعت 17:30 دقیقه امروز در استادیوم آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که این ملاقات با فزونی 3 بر صفر شاگردان اسکوچیچ به انتها رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 2، سردار آزمون در دقیقه 38 و کریم انصاریفرد در دقیقه 81 برای ایران گل زدند.

اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم، توانایی صعود به جام جهانی را داریم

دراگان اسکوچیچ پس از این ملاقات گفت: برای این ملاقات بعضی بازیکنان را به دلیل مصدومیت و محدویت های کرونایی در اختیار نداشتیم. با این حال در نیمه اول نمایش بهتری داشتیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. در نیمه اول از عملکرد بازیکنان راضی بودم.

وی ادامه داد: وقتی در یک بازی شش تعویض انجام می گردد طبیعی است که ریتم ابتدایی تیم بهم می خورد. این آخرین بازی ما قبل از اردوی خرداد بود. با این حال باید تمرینات زیادی داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف را رفع کنیم.

اسکوچیچ ادامه داد: بهتر است که الان در خصوص میزبانی بحرین صحبت نکنیم و خودمان را قوی و آماده کنیم. مسابقات هر جایی که برگزار گردد ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.

اسکوچیچ ادامه داد: صحبت شانس نیست و صد درصد باید صعود کنیم و این کار را می کنیم چرا که بازیکنان تیم ملی ایران این توانایی را دارند.

وی در خصوص دعوت نکردن از بازیکنانی چون وریا غفوری و رضاییان گفت: جوابش خیلی ساده است. من برای انتخاب بازیکنان استانداردهایی داریم. به قطعیت می گویم که من بازیکنان را از خودشان بهتر می شناسم. برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است و بازیکنانی را انتخاب می کنم که از نظر من بهترین هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری اردوی این تیم گفت: حتماً ما به دنبال امکانات استاندارد هستیم. اگر نتوانیم زمینی در حد تیم ملی داشته باشیم به آنجا نخواهیم رفت. دلیل انتخاب کیش هم نزدیک بودن شرایط و آب و هوایی آن به بحرین است. قطعاً قبل از برگزاری اردو این موضوع را آنالیز خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا اردوی کیش برای آمادگی تیم ملی کافی است گفت: خدا را شکر در زمان کی روش کرونا وجود نداشت و اردو زیاد برگزار می شد اما دست من بسته است. باشگاه ها هم باید بازیکنان را تقویت نمایند. در روزهای فیفا هم نمی توانیم بعضی بازیکنان را داشته باشیم. تصمیم با من نیست و شرایط کرونایی هم در این مورد تاثیرگذار است.

اسکوچیچ ادامه داد: برخلاف تیم های دیگر که سه بازی دارند ما چهار بازی داریم. نمی خواهیم زیاد روی بازیکنان فشار بیاوریم اما خیالتان راحت باشد ما کارمان را بلد هستیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه هفته گذشته عنوان شده بود عصبانی است گفت: برای من خیلی مهم است که همه مردم بدانند چه اتفاقی در تیم ملی رخ می دهد. فکر می کنم در آن تمرین سوتفاهم بوجود آمده است. نمی خواستیم از آن تمرین فیلم و تصویری بیرون بیاید. اما قول می دهم در تمرینات آینده این مسائل تکرار نگردد. من اصلاً عصبانی نیستم. بعد از این برد دلیلی برای عصبانیت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1508

به "اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم، توانایی صعود به جام جهانی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم، توانایی صعود به جام جهانی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید