اعلام برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای سهمیه های المپیکی

به گزارش عکس پارسی، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه قرار بود مسابقات کسب سهمیه المپیک در سطح قاره آسیا 18 تا 26 فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار گردد، از لغو این رقابت ها اطلاع داد و در خصوص برنامه جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی (ITTF) برای توزیع سهمیه های المپیک شرح داد.

اعلام برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای سهمیه های المپیکی

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

وی گفت: در مجموع و طبق برنامه اعلام شده از سوی ITTF دو مرحله رویداد گزینشی برای توزیع سهمیه های المپیک باقی مانده است. یک مرحله از این مسابقات ویژه تیم های آسیایی بود که قرار بود در تایلند برگزار گردد و در آن برای هر یک از مناطق قاره یک سهمیه در بخش مردان و یک سهمیه در بخش بانوان توزیع گردد. در مجموع هشت سهمیه برای این رویداد در نظر گرفته شده بود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از مسابقات ژنرال جهانی قطر به عنوان دیگر رویداد گزینشی مصوب در تقویم ITTF یاد کرد و ادامه داد: برگزاری این رقابت ها هم برای تیرماه پیش بینی شده است. با وجود شیوع کرونا در خصوص زمان برگزاری این رقابت ها تصمیمی مبنی بر لغو اتخاذ نشده درحالیکه برگزاری مسابقات تایلند در موعد مقرر منتفی شده است.

لطف الله نسبی تاکید نمود: طبق آنچه فدراسیون جهانی اعلام نموده قرار است مسابقات انتخابی ویژه کشورهای آسیایی هم در قطر و محل برگزاری مسابقات ژنرال جهانی این کشور برگزار گردد. در واقع ابتدا رقابت میان آسیایی برگزار می گردد و سپس شرکت کنندگان در مسابقات جهانی.

به گفته وی، دو مرحله رقابت های گزینشی المپیک از 8 تیرماه در قطر شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. طی این زمان هم طی دو مرحله، 8 سهمیه توزیع می گردد.

همچنین سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت که نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی ترکیب تیم اعزامی به قطر را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 852

به "اعلام برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای سهمیه های المپیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای سهمیه های المپیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید