پرسپولیس نباید اسیر حاشیه های ملاقات با استقلال گردد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدرضا زادمهر درباره عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: قبل از هر چیز جا دارد که به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم که با موفقیت، مرحله اول لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتند و بعد از بازی های سنگین و فشرده، شرایط جوی سخت، تحمل شرایط قرنطینه در هند و تهران و با وجود استرس کرونا در این مدت، آن بازی خوب را برابر سپاهان انجام دادند. هر چند آن بازی دیگر تمام شده است و اکنون باید تمام تمرکز روی دربی باشد.

پرسپولیس نباید اسیر حاشیه های ملاقات با استقلال گردد

وی ادامه داد: دربی مسابقه ای است که تأثیر شرایط روحی و روانی در آن زیاد است و با یک شرایط روحی و تمرکز بالا، خیلی بیشتر می توان داشته های فنی را در زمین ارائه کرد و معین است از نظر داشته های فنی، پرسپولیس نسبت به تمام حریفان خود و از جمله در بازی آدینه، رجحان دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس اعلام نمود: پرسپولیس باید متوجه این رجحان باشد. تیم های دیگر هم به این مسابقه واقف هستند. طبیعی است که برای آنها بهتر خواهد بود که بازی به حواشی کشیده گردد تا بخشی از قابلیت فنی پرسپولیس در زمین اجرا نگردد. پرسپولیس اصلا باید خودش را از این مسائل دور نگه دارد. تمام آن چیزی که احتیاج دارد، این است که بازی خودشان را انجام بدهند. همان انتقال بازی از دفاع به هافبک و از هافبک به حمله که در لیگ قهرمانان هم به خوبی انجام دادند. پرسپولیس وارد حواشی بازی گردد، گرفتار خواهد شد و نباید اجازه بدهند که آنها را به آن سمت بکشند.

زادمهر اضافه نمود: پرسپولیس الان خط حمله ای هم دارد که به همه تیم ها گل می زند. نفرات خط حمله هم قابلیت های متفاوتی دارند که دست کادر فنی را باز می گذارد. این دیگر صلاحدید و استراتژی سرمربی است که بخواهد با یک، دو یا سه مهاجم بازی کند. الان حداقل سه بازیکن هدف خوب داریم که خیلی هم خوب سر می زنند و رجحان هوایی برای پرسپولیس است. روی زمین هم خوب هستند. آل کثیر تکنیک و حمل توپ خیلی خوبی دارد. مغانلو هم جنگجو و شجاع است. از این مزایا می توان استفاده کرد و رجحان هوایی پرسپولیس در حمله، هنگام ضربات آغاز مجدد بیشتر می گردد، چون سید جلال، کنعانی زادگان و نوراله مشارکت می نمایند.

وی توضیح داد: البته شکی نیست که آنها بازیکنان خوبی دارند. استقلال در فاز هجومی از تکنیک شوت زنی و همچنین گذر بازیکن در یک به یک ها برخوردار است ولی کفه ترازوی فنی برای پرسپولیس سنگین تر است و به این دلیل می گویم بازیکنان پرسپولیس نباید با ورود به حواشی اجازه بدهند که حریفان، بازی را از فاز فنی خارج نمایند. البته در این مسابقه، در اختیار دریافت میانه زمین اهمیت دارد و روز بسیار مهم بازیکنان خط میانی است. جنگ واقعی آن جا است تا کنترل توپ و بازی را به دست بگیرند و همچنین پوشش در دفاع و حمایت از حمله را اجرا نمایند.

زادمهر درباره بازیکنان پرسپولیس از جمله وحید امیری توضیح داد: در خصوص تمام بازیکنان پرسپولیس می توان صحبت کرد ولی اجازه بدهید من در این جا از وحید امیری بگویم. او توان هوازی بسیار بالایی دارد. هر جا که از او می خواهند بازی کند، بهترین می گردد. تعریفی از یک بازیکن کاملا در خدمت تیم است. بازیکنی است که واقعا به سایر همبازیانش هم یاری می نماید.

او تاکید نمود: از امید عالیشاه هم باید بگویم، بازیکنی که می بینیم راحت تک به تک ها را عبور می نماید. الان دیگر حق او است که به تیم ملی دعوت گردد. بیشترین خطاها روی او اتفاق می افتد. او خودش را به هافبک ها و مدافعان حریف تحمیل می نماید و آژیر خطر را برای هافبک های تیم ملی به صدا در آورده است.

زادمهر اضافه نمود: در مقطعی که سرپرست تیم ملی بودم یحیی گل محمدی هم بازیکن تیم ملی بود. در زمان خودش جزو معدود مدافعانی بود که به راحتی حمل توپ می کرد. یک بار برای بازیکنان تیم ملی یکسری معمای پازل طرح کردم و برخی موارد را فقط یحیی گل محمدی حل می کرد و واقعا به هوش او ایمان آوردم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1637

به "پرسپولیس نباید اسیر حاشیه های ملاقات با استقلال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نباید اسیر حاشیه های ملاقات با استقلال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید