اولین اطلاعات Mortal Kombat 11 لو رفت

به گزارش عکس پارسی، بازی Mortal Kombat 11 هفته گذشته با انتشار تریلری در مراسم The Game Awards 2018 معرفی گردید؛ در حال حاضر می دانیم که سازندگان قصد دارد در ماه ژانویه اطلاعات زیادی را از این اثر منتشر نمایند. همچنین بازی اصلی در ماه آپریل به صورت جهانی روانه بازار می گردد.

اولین اطلاعات Mortal Kombat 11 لو رفت

به تازگی شعبه ایتالیایی فروشگاه گیم استاپ اطلاعات تازه ای را از این بازی فاش نموده است. طبق گفته این منبع، Mortal Kombat 11 علاوه بر اینکه از موتور جدیدی استفاده می نماید، شامل تعداد زیادی حالت و مکانیک مختلف هم خواهد بود. در بخش زیر نگاهی به این اطلاعات خواهیم انداخت:

  • استفاده از موتور جدید بازی باعث شده تا خشونت بازی بیش از پیش به چشم بیاید.
  • سیستم شخصی سازی جدید به بازی کنان اجازه می دهد تا لباس کاراکترها و وسایل جانبی آن ها را تغییر دهند. همچنین امکان شخصی سازی حرکت ها و فنون مبارزه (Move Sets) وجود دارد؛ امکانی که پیش از این مشابه آن را ندیده بودیم.
  • فتالیتی های جدید اضافه شده اند. جدای از این، سیستم جدید GoreTech باعث افزایش درجه خشونت بازی شده است.
  • بخش چندنفره تغییرات زیادی به خود دیده است. طبق گفته این منبع، سازندگان تمرکز ویژه ای روی ورزش های الکترونیکی (Esports) داشته اند و بخش زیادی از تغییرات این قسمت هم مربوط به همین مورد می گردد. سیستم پیدا کردن حریف (مچ میکینگ) هم به منظور سهولت کار بازی کنان بهبود یافته است.

این منبع در ادامه ادعا نموده که پس از انتشار بازی شش کاراکتر جدید به آن اضافه خواهد شد؛ با این حال هنوز از هویت این شخصیت ها خبری نداریم. استودیو NetherRealm معمولا عادت دارد که پس از عرضه آثار خود محتوای اضافه تری برای آن ها عرضه کند. به عنوان مثال، هر دو بازی Mortal Kombat X و Injustice 2 به ترتیب میزبان هشت و نه کاراکتر جدید شدند.

از سویی دیگر می دانیم که آیتم های تزئینی و قسمت چندنفره بخش مهمی از بازی را تشکیل می دهند. همین دو مورد کافی است تا تیم سازنده بتواند انواع خریدهای درون برنامه ای را در بازی قرار دهد و تا جایی که می تواند درآمدزایی کند. از آنجایی که شرکت Warner Bros تهیه کننده بازی است، دیدن چنین مواردی قطعا تعجبی ندارد.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می گردد.

منبع: Twinfinite

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 112

به "اولین اطلاعات Mortal Kombat 11 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اطلاعات Mortal Kombat 11 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید