ایده طراحی دکوراسیون

به گزارش عکس پارسی، اصول طراحی دکوراسیون | اجرای بازسازی ساختمان | ایده های دکوراسیون | اجرای دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون لوکس

ایده طراحی دکوراسیون

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا و باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهت مشاوره با کارشناسان شرکت معماری هیرادانا تماس حاصل فرمایید 09125754921 021-44274146 021-44890732

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره

یکی دیگر از مواردی که در ساختمان های نوساز امروزی استفاده می گردد پنجره های دو جداره است ، پس در صورتی که شما در یک ساختمان قدیمی زندگی میکنید می توانید با تعویض پنجره ها گام بزرگی در راستای نوسازی ساختمان خود بردارید . به خاطر داشته باشید که تاثیر این کار را بر روی طراحی نمای ساختمان نیز می توانید مشاهده کنید و در واقع با یک تیر دو نشان را بزنید ، هم نمای ساختمان و هم دکوراسیون داخلی ساختمان را می توانید بازسازی کنید و از آن لذت ببیرید .

مدرن سازی روشنایی منزل

یکی دیگر از کارهایی که می تواند در جهت بازسازی خانه مسکونی و یا دکوراسیون اداری انجام گردد در نظر دریافت یک سیستم مدرن برای روشنایی خانه است که روشنایی خانه شامل تمامی اجزا از جمله مهتابی ، لوستر ها ، چراغ های سقفی و یا دیواری و تمامی لایتینگ هایی که در روشنایی سهیم هستند می باشد . در بخش روشنایی ویترین ها و دکوری ها نیز می توان از چراغ های مختلفی استفاده کرد که موجب مدرن شدن هر چه بیشتر دکوراسیون ساختمان ما می گردد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 859

به "ایده طراحی دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده طراحی دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید