بازسازی و طراحی خانه برو در برلین آلمان

به گزارش عکس پارسی، هدف ما در شرکت معماری خبرنگاران معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار دنیا است و امروز در ادامه فرایند مجموعه مقالات مربوط به بازسازی ساختمان و قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور آلمان را برای شما معرفی کنیم .

بازسازی و طراحی خانه برو در برلین آلمان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خانه 85 متری در سال 2016 به مرحله اجرا در آمده است .

سبک و کانسپت طراحی

این بازسازی منزل برای نزدیک شدن به احتیاجها و خواسته های مشتری بود به این صورت که خانه قدیمی دارای دو اتاق خواب کوچک بود که فضای آشپزخانه و غذاخوری را نیز کوچک نموده بود اما در طراحی جدید دو اتاق خواب تخریب و یک اتاق خواب عظیم ایجاد شد و فضای بیشتری نیز در اختیار آشپزخانه و قسمت غذاخوری نهاده شد . مشتری این خانه به محلی برای زندگی و توسعه شغل خود احتیاج داشت و فضایی را میخواست که برای آرامش و انزوای او مناسب باشد .

او که به آثار هنری علاقه داشت و در زمینه نقاشی و طراحی وسایل تزیینی کار میکرد تصمیم گرفت از وسایل و عناصری خاص برای زیبا کردن فضای داخلی خانه و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کند . به طور مثال در فضای نشیمن این خانه با سه جایگاه چرمی سیاه راحتی مواجهیم که یکی از آنها میتواند برای دراز کشیدن و چرت زدن های عصرانه در هوای مطبوعی که از پنجره های این قسمت داخل میشود ، فضایی مناسب باشد . همچنین حضور یک تابلوی عظیم نقاشی که توسط خود فرد کشیده شده است بر روی زمین و تکیه زده به دیوار قرار گرفته است . اما این تمام ایده این قسمت نیست . حضور یک لامپ آویزی از سقف که به صورت سه حلقه پیچیده در هم طراحی شده است و یک شی فلزی ایستاده که در طبقات آن لامپهایی نارنجی قرار داده شده است و ساخته دست مشتری این خانه است ، جلوه دیگری به این فضا بخشیده است . ضمناً شوفاژی که به رنگ سیاه در آمده است در کنار مبلمان سیاه این قسمت هارمونی فضایی مناسبی را با دیوارهای سفید این قسمت ایجاد نموده است .

دکوراسیون آشپزخانه

مشتری این خانه به آشپزی نیز بسیار علاقه مند بود . به همین جهت آشپزخانه ای عظیم و دنج را خواهان بود و معمار با توجه به سلیقه او آشپزخانه ای عظیم را ایجاد کرد که حضور دیواری آجری با تمی روشن و گرم در کنار طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه که به رنگ سفید در آمده است فضایی راحت را خلق نموده است . میزی چوبی به همراه جایگاه های با دو نوع مختلف چوبی و سیاه رنگ از دیگر اتفاقات جالبی است که در این قسمت شاهدش هستیم . حضور پنجره های قدی که نور طبیعی روز را وارد این آشپزخانه زیبا میکنند نیز به جذابیت این قسمت می افزاید .

دکوراسیون بخش های دیگر خانه

با نگاهی به فضای داخلی این خانه متوجه خواهیم شد که هر بخش و عملکرد در یک فضا که میتوان آن را اتاق نامید با در های شیشه ای از هم جدا شده اند تا ضمن حفظ حریم هر قسمت به وسیله این درهای شیشه ای ارتباط بصری بین این فضاها نیز از بین نرود .

در ابتدای ورودی این بازسازی و دکوراسیون داخلی سرویس و حمام قرار گرفته است و به وسیله یک راهرو به دیگر بخش های این خانه دسترسی پیدا میکنیم . در ابتدای این راهرو قسمت آشپزخانه و غذاخوری وجود دارد و روبروی آن فضای نشیمن است که با استفاده از یک دیوار فضای نشیمن از آشپزخانه جدا شده است . در ته این راهرو قسمت رختکن و اتاق شستشو و حمام شخصی اتاق خواب قرار گرفته است و فضای آخر نیز اتاق خواب است که هم به وسیله فضای نشیمن میتوان به آن دسترسی داشت و هم به وسیله همین اتاق رختکن .

معمار با استفاده از رنگ سفید دیوارها و سقف و کفپوش چوبی در کنار آجرهای گرم و روشن توانسته با ترکیب این مواد و رنگ ها هارمونی فضایی جذاب و خلاقی را برای این خانه ایجاد کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1113

به "بازسازی و طراحی خانه برو در برلین آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی خانه برو در برلین آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید