بازیکن پیشین پرسپولیس از تیم کره ای به فیفا شکایت کرد

به گزارش عکس پارسی، تهران- خبرنگاران- شهاب زاهدی بازیکن پیشین پرسپولیس تهران از باشگاه سون سامسونگ کره جنوبی به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش به فیفا شکایت کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس از تیم کره ای به فیفا شکایت کرد

آرش نجفی روز سه شنبه به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت که شکایت زاهدی از تیم سون سامسونگ کره جنوبی به تازگی در فیفا مطرح شده بود.

این وکیل بین المللی فوتبال، علت طرح شکایت مزبور را فسخ یک طرفه قرارداد زاهدی از سوی تیم کره ای و بدون دلیل موجه عنوان نمود.

زاهدی محصول آموزشگاه پرسپولیس است که پس از عملکرد خوب در تیم های پایه توسط علی دایی سرمربی وقت سرخ پوشان به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل شد اما در تیم بزرگسالان زیاد فرصت بازی پیدا نکرد و به ماشین سازی قرض داده شد.

او در سال 2017 تصمیم گرفت در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست وعملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی ایسلند شد.

زاهدی پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا داشت مورد توجه تیم سون سامسونگ کره جنوبی نهاده شد و در جابجایی نیم فصل 2019 به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی پس از اطلاع تیم کره ای از محرومیت گذشته به دلیل دوپینگ، قرارداد را فسخ کرد.

زاهدی در سال 93 به دلیل دوپینگ دو سال از فوتبال محروم شده بود.

ورزشی*9104**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 205

به "بازیکن پیشین پرسپولیس از تیم کره ای به فیفا شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پیشین پرسپولیس از تیم کره ای به فیفا شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید