آنالیز کاربردهای ربات ها در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش عکس پارسی، همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک در قالب 152 مقاله کاربرد ربات های مختلف مورد آنالیز قرار می گیرد.

آنالیز کاربردهای ربات ها در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش خبرنگاران دکتر حبیب نژاد، دبیر ششمین کنفرانس مکاترونیک در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این کنفرانس در محورهای ربات های پرنده و زیرآب، ربات های بیولوژیک، رباتیک شناختی، ربات های همکار، ربات های موازی، ربات های انسان نما، سیستم های هوشمند و رباتیک، پایداری ربات ها، سیستم های مکاترونیکی، شناسایی و مدل سازی، طراحی حرکت و یادگیری، رباتیک از دور، رباتیک در پزشکی، ربات های سیار و زمینه های پیشرفته در رباتیک و مکاترونیک هوشمند برگزار می گردد.

وی برگزاری کارگاره های آموزشی و میزگردهای تخصصی با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه را از برنامه های جنبی این کنفرانس نام برد و یادآور شد: از بین 142 مقاله تخصصی ارائه شده به دبیرخانه به زبان انگلیسی پس از ارزیابی در 12 گروه تخصصی و با یاری بیش از 360 داور داخلی و بین المللی، 52 مقاله برای ارائه شفاهی و 50 مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شد.

به گفنه وی این مقالات در 12 نشست علمی و در طول کنفرانس ارائه می شوند، علاوه بر آن 55 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 78

به "آنالیز کاربردهای ربات ها در دانشگاه علم و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کاربردهای ربات ها در دانشگاه علم و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید