برنی سندرز در نیوهمپشایر هم از نامزدهای رقیب پیشی گرفت

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی اِن بی سی، جدیدترین نظرسنجی به انجام رسیده نشان می دهد که برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت و از نامزدهای مهم دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا 5 درصد از رقبای دموکرات خود جلوتر عنوان شده است.

برنی سندرز در نیوهمپشایر هم از نامزدهای رقیب پیشی گرفت

بر اساس اعلام این رسانه، نظرسنجی مذکور امروز یکشنبه توسط ان بی سی نیوز/ماریست (NBC News/Marist) منتشر شد و نشان می دهد سندرز با کسب 22 درصد از آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی ایالت نیوهمپشایر نسبت به رقبای دموکرات خود پیشتاز است.

پس از سندرز، پیت بوته جج با 17 درصد واقع شده است و جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا هم توانسته است 15 درصد آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی را به خود اختصاص دهد.

این در حالیست که دیروز شنبه اعلام شد که بر اساس یک نظرسنجی که به صورت مشترک توسط روزنامه نیویورک تایمز و مؤسسه افکارسنجی سیِنا کالج در میان شرکت کنندگان احتمالی در مجمع حزبی دموکرات ها انجام گرفت، برنی سندرز حمایت 25 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در ایالت کلیدی آیووا را کسب نموده است.

لازم به ذکر است، ایالت آیووا به عنوان اولین ایالتی که مجمع انتخابات درون حزبی دموکرات ها در آن برگزار می گردد، برای نامزدها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 746

به "برنی سندرز در نیوهمپشایر هم از نامزدهای رقیب پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز در نیوهمپشایر هم از نامزدهای رقیب پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید