تیم فوتبال صبای قم برابر نفت اهواز به تساوی رسید

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور شروع شد و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی نتوانست از امتیاز بازی در خانه استفاده کند و برابر تیم نفت اهواز با تساوی یک بر یک متوقف شد.

تیم فوتبال صبای قم برابر نفت اهواز به تساوی رسید

در این بازی که در استادیوم شهید حیدریان قم برگزار گردید تیم صبای قم در سرانجام برابر نفت اهواز به تساوی رسید و نیم فصل دوم لیگ برتر جوانان را با یک نتیجه تساوی شروع کرد اما این تساوی نتوانست صبا را از انتهای جدول جدا کند.

در این مسابقه که در هوایی سرد برگزار گردید تیم نفت اهواز ابتدا به گل رسید اما در اواخر زمان مسابقه در نیمه دوم صبا بازی را به تساوی کشاند و کوشش های دو تیم برای گلزنی تا سرانجام بی ثمر بود به طوری که یک بار نیز تیرک افقی دروازه مانع از باز شدن دروازه صبا شد.

صبا با این تساوی همچنان در جدول 12 تیمی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور تیم انتهای جدول است و برای فرار از سقوط باید کوشش کند حداقل به رتبه دهم جدول صعود کند و در این راه 2 بازی آینده صبا برابر تیم های انتهای جدولی اهمیت زیادی دارد.

تیم جوانان صبای قم سال گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد اما سال جاری به دلیل مسائل مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات با مسائل زیادی روبرو بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 103

به "تیم فوتبال صبای قم برابر نفت اهواز به تساوی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال صبای قم برابر نفت اهواز به تساوی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید