جلسات شورایعالی فضای مجازی در دوره ریاست نو، پویاتر شد، درخواست اعضا از رئیسی برای خروج شورا از انفعال

به گزارش عکس پارسی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: در یکی از جلسات شورا که بحث های آن زیاد به بیرون راه پیدا نکرد، همه اعضا به خصوص اعضای حقیقی نظرات و پیشنهادات خود را درباره برطرف انفعال شورا و فعالیت بیشتر شورا مطرح کردند.

جلسات شورایعالی فضای مجازی در دوره ریاست نو، پویاتر شد، درخواست اعضا از رئیسی برای خروج شورا از انفعال

محمد حسن انتظاری، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، درباره اینکه در دوره نو ریاست شورای عالی فضای مجازی، به طور کلی فضای شورا چه تغییری نموده است؟ اظهارداشت: فضای کار جلسات شورای عالی فضای مجازی بسیار تغییر نموده است و با نشاط و پویا تر شده است.

وی گفت: به ویژه اعضای حقیقی بسیار فعال تر شده اند. البته از اعضای حقوقی انتظار بسیار بیشتری می رود و دلمان می خواهد که فعال تر باشند، زیرا هرکدام از این اعضا به دلیلی عضو این شورا هستند و باید نظر بدهند و مسائل را حلاجی نمایند.

انتظاری گفت: همچنان که در یکی از جلسات شورا که البته بحث های آن زیاد به بیرون راه پیدا نکرد، همه اعضا به خصوص اعضای حقیقی پیشنهادات خود را درباره فعالیت شورا مطرح کردند و این نظرات بیشتر درباره انفعال شورا بود و خواهان فعالیت بیشتر شورا شدند.

به گفته وی، آقای رئیسی هم اجازه می دهند که حرف ها زده گردد و به دبیر جلسه هم گفتند که موضوعات را پیگیری نمایند و برای آنها طرح بنویسند.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی توضیح داد: ممکن است من با همه نتایج جلسات موافق نباشم، اما معتقدم که به طور کلی، جلسات بسیار با نشاط و خوب شده است.

به گزارش فارس، بعضی از کاربران سامانه فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که جلسات شورای عالی فضای مجازی منظم برگزار گردد و شورا تعطیل نباشد.

48348

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1916

به "جلسات شورایعالی فضای مجازی در دوره ریاست نو، پویاتر شد، درخواست اعضا از رئیسی برای خروج شورا از انفعال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات شورایعالی فضای مجازی در دوره ریاست نو، پویاتر شد، درخواست اعضا از رئیسی برای خروج شورا از انفعال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید