آدینه در این نقاط تهران برف می بارد ، ماندگاری آلودگی هوا در مرکز طی فردا

به گزارش عکس پارسی، اداره کل هواشناسی استان تهران درباره بارش پراکنده برف در بعضی منطقه ها تهران طی روز آدینه اطلاعیه ای صادر کرد.

آدینه در این نقاط تهران برف می بارد ، ماندگاری آلودگی هوا در مرکز طی فردا

به گزارش خبرنگاران، براساس اعلام هواشناسی استان تهران، در ارتفاعات بالادست شرق استان تهران در روزهای آدینه، شنبه و یکشنبه بارش پراکنده برف پیش بینی شده است و در سایر ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان به علت رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد شاهد پدیده مه و یخبندان و کاهش دید و یخ زدگی شبانه خواهیم بود.

آسمان شهر تهران فردا آدینه، 30 دی 1401، صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعات غبار آلود و دمای هوا بین 10 تا منفی یک درجه خواهد بود.

در 17 شهر دیگر استان تهران آسمان فردا، آدینه صاف همراه با غبار محلی یا غبار آلود خواهد بود و فقط در فیروزکوه در بعضی ساعت ها یخبندان و مه رقیق مشاهده می گردد.

دمای هوا فردا در آبعلی بین یک تا منفی 9 درجه، در اسلامشهر بین 8 تا منفی دو درجه، در بهارستان، اسلامشهر و پردیس بین 8 تا منفی دو درجه، در پاکدشت بین 9 تا منفی دو درجه، پیشوا بین 9 تا منفی 4 درجه، دماوند بین 4 تا منفی 7 درجه، رباط کریم و شمیرانات بین 8 تا منفی 3 درجه، ری بین 8 تا منفی دو درجه، شهریار بین 4 تا منفی 3 درجه، فیروزکوه بین 7 تا منفی 10 درجه، قدس بین 9 تا منفی دو درجه، قرچک بین 9 تا منفی 4 درجه، لواسان بین 6 تا منفی 3 درجه، ملارد بین 4 تا منفی 3 درجه، ورامین بین 9 تا منفی 4 درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2143

به "آدینه در این نقاط تهران برف می بارد ، ماندگاری آلودگی هوا در مرکز طی فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه در این نقاط تهران برف می بارد ، ماندگاری آلودگی هوا در مرکز طی فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید