خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش درباره مسابقات بین المللی تنیس جوانان که بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می گردد و تعداد شرکت کنندگان، گفت: این مسابقات هر ساله برگزار می گردد. تا یکی دو روز قبل از برگزاری امکان ثبت نام برای ورزشکاران وجود دارد و نمی توان الان آمار دقیقی داد.

خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش که با برنامه تلویزیونی رکورد تبادل نظر می کرد، ادامه داد: فدراسیون تنیس هفته گذشته میزبانی مسابقات نونهالان قهرمانی آسیا در سطح A را گرفت که بالاترین سطح مسابقات است و ایران برای اولین بار در این سطح میزبانی را می گیرد. افتخار میزبانی این رویداد هم نصیب جزیره کیش شد. این رقابت ها از تاریخ چهارم تا نوزدهم بهمن به موازات همان مسابقات برگزار می گردد.

امیری خراسانی با اشاره به دیگر رویدادهای تنیس در جزیره کیش، تاکید نمود: روز گذشته مسابقات بین المللی پیشکسوتان ITF را به سرانجام بردیم که 12 ورزشکار در دو رده سنی بالای 35 و بالای 55 سال حضور داشتند. مسابقات جام حذفی باشگاه های تنیس خاکی هم از 25 بهمن تا 9 اسفند در بخش آقایان و 16 تا 19 اسفند به میزبانی جزیره کیش برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این سئوال که جزیره کیش چند زمین تنیس آماده دارد؟ گفت: در حدود 14 زمین تنیس دادیم. کورت اصلی که قبلا مسابقات فیوچر برگزار می شد در حال تعمیر است. با دیدگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امیدواریم سال بعد میزبان مسابقات با رنکینگ بالا در سطح فیوچر و بالاتر باشیم.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش درباره اینکه جوایز مسابقات بین المللی تنیس جوانان چه خواهد بود، تاکید نمود: برگزار کننده این رقابت ها خود فدراسیون است. بر اساس تعداد ثبت نام کنندگان تصمیم لازم گرفته می گردد. سعی می کنیم در کنار دوستان در نحوه برگزاری مسابقات میزبان خوبی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 708

به "خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید