در تولید ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، خط تولید ماسک سه لایه و تجهیزات وابسته به آن از جمله پیش نیازهای حیاتی برای گسترش این محصول در عرصه مقابله با بیماری کرونا است. مدیران شرکت های دانش بنیان معتقدند با توجه به تولید قابل توجه این دستگاه ها در کشور، به زودی در زمینه تولید ماسک به نقطه اشباع خواهیم رسید.

در تولید ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم

علی موسوی مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: شاید خط تولید ماسک سه لایه جراحی، به نسبت دیگر دستگاه ها از فناوری بسیار های تکی برخوردار نباشد، اما چون پیش از وقوع این همه گیری، در بسکمک از کشورها، امکان تولید آن وجود نداشت، برای همین در زمینه تولید ماسک با مشکل روبرو شدند.

موسوی با اشاره به زیر ساخت های فناورانه موجود در کشور، بیان نمود: ایران از جمله محدود کشورهای است که این دستگاه از مدت ها قبل در آن تولید می شد، به همین خاطر با توجه به فرایند فعلی تولید و رصد علمی بازار، به نظر می رسد در آینده بسیار نزدیک در زمینه تولید ماسک در کشور به نقطه اشباع برسیم.

وی اضافه نمود: اخیراً تنها در این شرکت، 40 خط تولید کامل تحویل مشتری شد و تصور کنید که هر کدام از این خطوط تولید چقدر محصول ماسک تولید خواهند کرد. در حال حاضر سفارشات متعددی از خارج از کشور داریم و امیدوار هستیم با کمک معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری بتوانیم به زودی، برنامه های صادراتی شرکت را در این زمینه محقق سازیم.

به گفته وی، با توجه به کیفیت محصولات دانش بنیان ایرانی، ما با مشتریانی در اروپا نیز برای فروش این خط تولید مذاکراتی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 973

به "در تولید ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تولید ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید