دیدار ولیعهد امارات با بن سلمان در جده

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران : محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات در این دیدار که در جده برگزار گشت، روابط برادرانه میان دو کشور دوست، ابعاد همکاری مشترک در زمینه های مختلف و راه های حمایت و توسعه آن را بررسی کردند.

دیدار ولیعهد امارات با بن سلمان در جده

به گزارش به نقل از ایسنا، ولیعهد ابوظبی که به عربستان سفر کرده، با همتای سعودی خود ملاقات و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی و تلاش های اجرا شده میان دو کشور گفتگو کرد.

به گزارش شبکه سعودی العربیه، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات در این ملاقات که در جده برگزار گشت، روابط برادرانه میان دو کشور دوست، ابعاد همکاری مشترک در زمینه های مختلف و راه های حمایت و توسعه آن را بررسی کردند.

پس از این ملاقات ولیعهد ابوظبی در توییتی نوشت: امروز در جده با برادرم، شاهزاده محمد بن سلمان ملاقات کردم. ما در مورد روابط استراتژیک خود گفتگو کردیم که در آن با قدرت و اراده صادقانه در چارچوب برادری، اعتماد و سرنوشتی مشترک همراه هستیم.

وی اضافه نمود: ما درباره بسیاری از مسائل منطقه ای و بین المللی، تحکیم همکاری در مواجهه با چالش ها و نیز تقویت ثبات در منطقه دیدگاه های خود را به اشتراک گذاشتیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1583

به "دیدار ولیعهد امارات با بن سلمان در جده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار ولیعهد امارات با بن سلمان در جده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید