رباتی هوشمند برای پاکسازی استخرها

به گزارش عکس پارسی، تمیز کننده استخر رباتیک SMOROBOT Tank X11 ابزاری عالی برای تمیز کردن استخر منازل است که تقریباً تمام سطوح استخر از جمله کاشی، سیمان، سنگریزه، گچ، رنگ، گانیت، وینیل، پی وی سی و ... را پاکسازی می نماید.

رباتی هوشمند برای پاکسازی استخرها

به گزارش خبرنگاران، این ربات شارژی با استفاده از برنامه ریزی جهت هوشمند، ابعاد استخر را به دقت مقدار گیری نموده و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته موثرترین روش های پاکسازی را پیاده سازی می نماید و هیچ گونه آلودگی باقی نمی گذارد. این پاک کننده رباتیک می تواند تا 4100 فوت مربع را پوشش دهد و در هر بار شارژ به مدت 210 دقیقه کار می نماید.

SMOROBOT Tank X11 به چندین ویژگی ایمنی مانند محافظت در برابر اتصال کوتاه، دما و شارژ بیش از حد نیز مجهز شده است. این دستگاه قدرت مکش 188 وات و موتور های هوشمند سه گانه را ارائه می دهد. برس شستشوی به کاررفته در چرخ های آن می تواند ذرات ریز خاک و زباله را از سطح استخر به طور کامل پاکسازی کند. پس از پاکسازی سطح استخر به وسیله چرخ های مجهز به برس و پمپ آب 188 واتی، ربات زباله های به جای مانده مانند برگ، گرد و غبار، شن، مو و جلبک ها را جمع آوری می نماید.

SMOROBOT Tank X11 یک ربات دیوار نورد است و می تواند به راحتی بر روی دیوار های 90 درجه با سطح صاف حرکت کند. این ربات به طور اتوماتیک عمق آب را مقدار گیری نموده و از یک جهت V شکل منحصر به فرد برای تمیز کردن دیوار ها استفاده می نماید. این دستگاه 24 ماه ضمانت برای نقص ساخت، فرسودگی و آسیب های ناشی از استفاده معمولی (باتری و موتور) را ارائه می دهد و در حال حاضر با قیمت 799 دلار به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2072

به "رباتی هوشمند برای پاکسازی استخرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی هوشمند برای پاکسازی استخرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید