رستوران آپستروف ، صبحانه های اصیل ترکی

به گزارش عکس پارسی، رستوران آپستروف از آن دسته رستوران های لاکچری تهران است که غذاهای اصیل ترکی را به کیفیتی عالی سرو میکند. اگر یک بار به ترکیه سفر نموده باشید و در خیابان های ترکیه و رستوران های آن جا غذا میل نموده باشید و به رستوران آپستروف بروید کاملا متوجه اصیل بودن غذاهای آن می شوید. این رستوران علاوه بر غذاهای ترکیه ای که سرو می نماید منوی صبحانه هم دارد که هم متنوع است هم می توانید روزتان را باصبحانه ترکی عالی در فضایی شیک آغاز کنید. آپستروف دو سالن بزرگ دارد که گوشه ای از سالن اول آشپزخانه وجود دارد و شما می توانید تمامی مراحل طبخ غذایتان را از نزدیک مشاهده کنید، مخصوصا که در این جا نان تازه را خودشان در تنور می پزند. سالن دوم هم سقف متحرک دارد که شب ها برای لذت بردن از فضای باز سقف را باز می نمایند که فضایی عالی ایجاد می گردد.

رستوران آپستروف ، صبحانه های اصیل ترکی

رستوران آپستروف

در این رستوران شیک تمامی سرآشپزها از ترکیه آمده اند و حتی پرسنل با یکدیگر به زبان ترکی صحبت می نمایند که واقعا حس می کنید در کوچه های استانبول نشسته اید. پرسنل این رستوران حرفه ای و مودب هستند که شاید در ابتدا فکر کنید این امری بدیهی است و باید بدین شکل باشد، اما محبت آمیز بودن رفتار و یاری کردن پرسنل آپستروف امری است که هر مشتری را راضی نگه می دارد.

چی بخوریم؟

صبحانه ترکی دوست دارید؟ چرا که نه باید امتحان کنید. سوجوک، بورک، انواع املت و ... صبحانه هایی عالی است که در این رستوران سرو می شوند و می توانید با قهوه ترک یا انواع نوشیدنی های طبیعی میل کنید.

بریم آپستروف؟

اگر دوست دارید که روزی عالی و با انرژی داشته باشید قطعا یک صبحانه ترکی عالی می تواند یک آغاز خوب برای شما باشد. محیط عالی و شیک با صبحانه ای مفصل و خوب

اطلاعات دسترسی

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبروی میلاد نور، مجتمع تجاری کامپیوتری

شماره تلفن: 43427

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/apostrof/

آدرس سایت: http://www.apostrof.ir

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2136

به "رستوران آپستروف ، صبحانه های اصیل ترکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آپستروف ، صبحانه های اصیل ترکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید