رستوران باغ بهشت فشم از برترین رستوران های فشم (طراحی داخلی ویلا دوبلکس)

به گزارش عکس پارسی، به پیشنهاد دوستام قرار شد بریم فشم. البته من اولش نگران بودم سردم بشه، چون من شدیدا سرمایی ام ولی وقتی رفتیم رستوران باغ بهشت، نگرانیم رفع شد. به نظرم اینجا یکی از برترین رستوران های فشمه، فضاش خیلی بزرگه و سه طبقه اس با یه عالمه اتاقک های (آلاچیق) شیشه ای اختصاصی. نکته جالب و متمایز رستوران باغ بهشت فشم، اتاق بازی کوچک و جالبیه که دارن و توی اون هم برای بچه ها وسایل بازی هست، هم میز پینگ پنگ و بازی های دیگه گذاشتن.

رستوران باغ بهشت فشم از برترین رستوران های فشم (طراحی داخلی ویلا دوبلکس)

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رستوران باغ بهشت فشم

برای ورود به فضای بزرگ این رستوران هم میشه از آسانسور استفاده کرد یا از پله ها بالا رفت. فضای رستوران خیلی بزرگه و باز با این حال پرسنل خیلی خوب همه جا حاضرن و به مشتری ها رسیدگی میکنن. آلاچیق ها فضای خصوصی خوبی دارن و وقتی ما نشستیم اصلا صدای آلاچیق های بغلی نمی اومد.

چی بخوریم؟

منوی مفصلی از انواع کباب ها و غذاهای ایرانی دارن، اما ما برای شام شیشلیک و کباب برگ سفارش دادیم، طعمشون خوب بود؛ البته به نظرم دورچینش می تونست بهتر باشه. پیش غذا هم میرزاقاسمی خوردیم که خیلی خوشمزه بود با نون داغ تازه که کلی چسبید. ماست کوزه ای کوچولو هم داشتن که طعم خوبی داشت.

بریم رستوران باغ بهشت فشم؟!

فشم رفتن چه در فصل سرما چه گرما یکی از انتخاب های خوب برای تهرانی ها به حساب میاد که برای چند ساعت به دور از شلوغی و آلودگی تهران بتونن لذت ببرن. رستوران باغ بهشت هم محیطی عالی برای خانواده هاس، هم برای جمع های محبت آمیز محیطی خیلی خوبه که بتونن برای چند ساعت دور هم لذت ببرن. آلاچیق های رستوران، ظرفیت های مختلف از 2 تا 40 نفره داره که انتخاب خیلی خوبی برای جمع های بزرگ و محبت آمیز اس. غذای عالی، محیط خیلی خوب، پرسنل مودب، سرویس چای و قلیون و آلاچیق های مجهز ترکیب خیلی خوبی رو ساختن که باعث میشه ناراضی از این رستوران برنگردین.

اطلاعات دسترسی

آدرس: زردبند، اول جاده فشم

تلفن: 26532614

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/bagh.behesht/

آدرس سایت: http://baghebeheshtefasham.com

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2134

به "رستوران باغ بهشت فشم از برترین رستوران های فشم (طراحی داخلی ویلا دوبلکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران باغ بهشت فشم از برترین رستوران های فشم (طراحی داخلی ویلا دوبلکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید