رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند

به گزارش عکس پارسی، دریافت حق سرویس در رستوران ها و سلف سرویس ها غیرقانونی است و مردم می توانند در صورت مشاهده، واحد متخلف را برای برخورد به اتحادیه معرفی کنند.

رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند

سید علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت:

مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی، می توانند به صورت مکتوب به شماره 66950099 نمابر ارسال کنند یا موضوع را از طریق شماره تلفن های 66408489 و 66494312، 66404991 به اطلاع اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس برسانند.

میرابراهیمی ادامه داد که به طور قطع شکایت های مردم پیگیری می شود و اگر واحد صنفی آن تخلف را تکرار کرد اخطار پلمپ می دهیم و برای جریمه و طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می کنیم.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران افزود که علاوه بر این، بازرسان اتحادیه به صورت دوره ای، هر 45 روز تا دوماه یک بار، برای بازرسی رستوران ها و سلف سرویسهای مجوزدار به واحدهای صنفی مراجعه می کنند.

وی افزود که اکنون 15 بازرس افتخاری و پنج بازرسی موظفی در این زمینه فعالیت می کنند و علاوه بر این، اعضای هیئت مدیره اتحادیه نیز حق بازرسی دارند.

میرابراهیمی با یادآوری اینکه اکنون 900رستوران و سلف سرویس پروانه دار و 300 واحد در دست اقدام برای دریافت مجوز در شهر تهران وجود دارد، گفت:

واحدهای صنفی متخلف عمدتا جزو واحدهای بدون مجوز هستند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1899

به "رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های دریافت کننده حق سرویس متخلف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید