تور ایتالیا ارزان: یک طراح ایتالیایی بسته پیشنهادی برای ایران ارائه نموده است

به گزارش عکس پارسی، معمار ایتالیایی برای طراحی 100 رستوران در هتل های نوساز ایران اعلام آمادگی کرد.

تور ایتالیا ارزان: یک طراح ایتالیایی بسته پیشنهادی برای ایران ارائه نموده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پائلو آلبانو که به تازگی طراحی چهار هتل بزرگ در شهر لندن را به خاتمه رسانده، با بسته پیشنهادی خود به تهران آمد تا برای طراحی 100 رستوران به سبک ایتالیایی در 100 هتلی که قرار است ساخته گردد، اعلام آمادگی کند.

آلبانو در پاسخ به این پرسش که آیا فقط برای طراحی رستوران و هتل در ایران داوطلب شده و یا قرار است به همراه گروهی که کار می نماید، سرمایه گذاری هم داشته باشد؟ گفت:

من فقط یک طراح و آرشیتکت هستم، اما با سرمایه گذاران زیادی در ایتالیا و سایر کشورها آشنا هستم که اگر بخواهم در ایران یا هر جای دیگری فعالیت کنم، در این رابطه به من یاری و همراهی خواهند کرد.

او درباره ایده ای که در ایران دنبال می نماید، شرح داد که طبق آنچه مسؤولان ایرانی گفته اند، قرار است هتل های زیادی در این کشور ساخته گردد که پروژه 100 هتل، 100 کسب و کار از آن جمله است. این هتل ها حتما به رستوران و حتی طراحی فضای داخلی احتیاج دارند که ما برای آن ها پیشنهادهایی داریم. به تهران آمده ایم که این پیشنهادها را مطرح کنیم و ارزیابی های لازم را انجام دهیم.

این معمار ایتالیایی درباره اندازه آشنایی اش با معماری ایرانی و بهره بردن از آن در طراحی هتل ها و رستوران هایی که قرار است در کشورمان ساخته گردد، اظهار کرد: معماری ایرانی بر اصول مهندسی اشکال هندسی راسخ است. به نظر من اگر کسی بخواهد در رابطه با معماری ایرانی فعالیت کند باید تاریخ معماری این کشور را مورد آنالیز قرار دهد تا بتواند با تلفیق دانش روز، به نتیجه مطلوبی برسد.

آلبانو تا به امروز در کشورهای ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان و غنا پروژه داشته است و هم اکنون در حال اجرای پروژه دیگری در کشور کنگو است. او درباره طرح ها و معماری هایی که در این کشورها داشته است، گفت:

پروژه های من مختلف بوده اند. آنچه در کشور کنگو اجرا می کنم یک مجموعه ورزشی ویژه بچه ها و نوجوانان است که با حمایت سازمان های بین المللی همانند یونسکو اجرا می گردد و قابلیت خدمات دهی به 9 هزار کودک و نوجوان را دارد.

وی درباره پروژه لندن نیز شرح داد که به عنوان معمار از سوی گروه هتل های یورو انتخاب شده بود تا یک مجموعه هتل بوتیک در ویمبرلی لندن طراحی کند که شامل چهار هتل می شد. او اضافه کرد که من طراحی بخش هایی چون فضای داخلی و تجاری، پذیرش و لابی و مغازه ها، رستوران ها و البته رستوران ایتالیایی و ... را به مدت شش ماه در این مجموعه اجرا کردم که امیدوارم تا دو ماه دیگر (دسامبر سال جاری) افتتاح گردد.

این معمار و طراحی ایتالیایی تا به حال در قاره آسیا پروژه ای نداشته است و تمرکز حرفه ای او در اروپا، آمریکا و آفریقا بوده است. آلبانو گفت که من در همایش سرمایه گذاری گردشگری ایران، مذاکرات زیادی با ایرانی ها داشتم که امیدوارم بتوانم کار در این کشور را نیز آغاز کنم. اگر این اتفاق رخ دهد، ایران نخستین پروژه کاری ام در قاره آسیا به شمار خواهد آمد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1879

به "تور ایتالیا ارزان: یک طراح ایتالیایی بسته پیشنهادی برای ایران ارائه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: یک طراح ایتالیایی بسته پیشنهادی برای ایران ارائه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید