رونمایی از اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B مازندران در نمایشگاه تهران

به گزارش عکس پارسی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از رونمایی اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اطلاع داد.

رونمایی از اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B مازندران در نمایشگاه تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران عصر دوشنبه 21 بهمن 98 در حاشیه آماده سازی غرفه های استان، حاضر در این نمایشگاه، گفت: اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B از چند بخش تور اپراتور، راهنما، توریست، راننده، هتل و رستوران تشکیل شده که به صورت مجزا به پنل دسترسی خواهند داشت.

او اضافه نمود: محتوای فراوریشده در تورهای اجراشده از دیدگاه هر گروه به اشتراک گذاشته خواهد شد و در دسترس توراپراتورهای خارجی برای تبلیغات با استفاده از محتوای واقعی و پویای هر تور قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری مازندران گفت: بخشی از پرتال اطلاعات جامعی از گردشگری ایران در دسترس شرکتهای خارجی قرار خواهد داد تا به عنوان مرجع اطلاع رسانی مورد استفاده باشد و همچنین در فاز پایانی با استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت به روز محتوای به اشتراک گذاشته شده از سوی هر گروه انتشار پیدا خواهد نمود.

حسنی گفت: این سیستم با مدیریت دانش و استفاده از همه انواع محتوای گردشگر و فعالین بخش های مختلف گردشگری به صورت پویا و جامع در دسترس شرکت ها و گردشگران خارجی خواهد بود و مهم ترین مزیت این پرتال، مشارکت گردشگران و توراپراتورهای خارجی در فراوری محتوا خواهد بود، که باعث اعتماد بیشتر طرف های خارجی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 734

به "رونمایی از اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B مازندران در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اپلیکیشن بین المللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B مازندران در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید