خاتمه رایگان شدن اینترنت دانشگاه خوارزمی

به گزارش عکس پارسی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خوارزمی درباره شرایط اینترنت دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی داد.

خاتمه رایگان شدن اینترنت دانشگاه خوارزمی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

لیلی میرطاهری مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره شرایط اینترنت دانشجویان برای شرکت در کلاس های مجازی گفت: در مورد شرایط اینترنت دانشجویان برای شرکت در سامانه مجازی، نامه ای از معاون اداری - اقتصادی وزارت علوم یعنی آقای نظرپور دریافت کردیم که در آن IP و اطلاعات فنی دانشگاه را برای پیش بردن نیازمان از ما خواستند.

او اضافه نمود: نامه اینترنت دانشجویان دانشگاه خوارزمی به منظور شرکت در آموزش های مجازی به وسیله وزارت علوم به وزارت ارتباطات ارجاع داده شد و بعد از پیگیری های وزارت ارتباطات، IP های دانشگاه در لیست IP هایی که باید اینترنت آن ها رایگان گردد، نهاده شد.

میرطاهری با اشاره به فرایند اجرایی پروتکل رایگان شدن اینترنت دانشگاه ها اظهار کرد: وزارت ارتباطات به دانشگاه خوارزمی اطلاع داده است که اینترنت تلفن های همراه رایگان خواهد شد. شاتل و پارس آنلاین از نمونه پیگیری هایی بود که به منظور فهم رایگان شدن اینترنت آن ها انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که آن ها با قرار دریافت بر IP های دانشگاه، اینترنت رایگان به دانشجویان ارائه می دهند، اما وزارت ارتباطات به صورت قطعی در مورد رایگان شدن اینترنت ها برای تمامی خطوط خبری به دانشگاه خوارزمی و همچنین دانشگاه های دیگر نداده و این موضوع ما را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خوارزمی درباره تخمین هزینه تعرفه اینترنت هر دانشجو برای شرکت در کلاس های آنلاین توضیح داد: تخمین زدن هزینه تعرفه اینترنت دانشجویان بستگی به شرایط متغیری از جمله زمان و تعداد شرکت یا حضور در کلاس ها و فوق برنامه هایی که اساتید قرار است در روز های آینده برای دانشجویان برگزار نمایند، بستگی دارد.

میرطاهری اطلاع داد: حداقل پهنای باند اتصال هر کاربر در سامانه دانشگاه خوارزمی به 512 مگابایت نیاز دارد و ردوبدل شدن ترافیک یا به اشتراک گذاشتن فایل تدریس اساتید حدود 10 برابر باعث مصرف تعرفه اینترنت دانشجویان یا اساتید می گردد.

او درباره برنامه ریزی برای کاهش تقلب دانشجویان در زمان برگزاری آزمون در سامانه مجازی گفت: معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی در حال اجرا برنامه ریزی های لازم و استفاده از بعضی تکنیک ها برای به حداقل رساندن یا کاهش سطح تقلب در زمان برگزاری امتحانات است.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: نحوه امتحان دریافت از دانشجویان طی روز های گذشته به این صورت بود که در زمان سوال پرسیدن میکروفن دانشجوی مربوطه را روشن می کنم و بلافاصله بعد از شنیدن جواب او، اطمینان حاصل می کنم که دانشجو فرصت تقلب کردن را ندارد، اما سایر اساتید از روش های دیگر برای کاهش سطح تقلب ها استفاده نموده اند.

میرطاهری در سرانجام یادآوری کرد: معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی در حال آماده سازی دستورالعمل مربوطه برای برگزاری امتحانات مجازی است تا اساتید از هر کدام از روش ها با توجه به نوع درس خود استفاده نمایند و با این کار نحوه ارزیابی دانشجو را انجام دهند.

  • رایگان شدن اینترنت دانشجویان؛ وعده ای که محقق نشد
  • اینترنت دانشگاه علامه طباطبایی رایگان می گردد
  • 90 درصد اینترنت دانشگاه ها رایگان شد
  • تدوین دستورالعمل برگزاری جلسات مجازی دفاع از سرانجام نامه در دانشگاه خوارزمی
  • اینترنت رایگان به دست دانشجویان نرسید
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1015

به "خاتمه رایگان شدن اینترنت دانشگاه خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه رایگان شدن اینترنت دانشگاه خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید