سیل در برخی منطقه ها آمریکا زندگی مردم را مختل کرد

به گزارش عکس پارسی، جاری شدن سیل در بخش هایی از استان های نیویورک، نیوجرسی و کنتیکات باعث مختل شدن زندگی مردم شده است.

سیل در برخی منطقه ها آمریکا زندگی مردم را مختل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آمریکا گزارش داده اند بخش هایی از استان های نیویورک، نیوجرسی و کنتیکات درگیر سیل شده اند و انتظار می رود ورود طوفان گرمسیری السا با بارش شدید باران در این منطقه ها همراه شود.

روزنامه نیویورک تایمز در جدیدترین خبر در این باره نوشته تا ساعت 5 بامداد جمعه (ساعت 13:30 به وقت تهران) طوفان السا تا پنج مایلی شهر آتلانتیک در استان نیوجرسی واقع شده است و با سرعت 31 مایل در ساعت در حال حرکت به شمت شمال شرق و خلیج دلاور است.

این روزنامه نوشت حتی قبل از ورود السا به منطقه نیویورک، نیویورک سیتی شاهد بارش سنگین باران در شب پنجشنبه بوده که به جاری شدن سیل در برخی ایستگاه های مترو و جاده های اصلی منجر شده است.

شبکه خبری ان بی سی نوشته پلیس مجبور به نجات دست کم 12 نفر در بزرگراهی در نیویورک شده است. این رسانه نوشته در شمال منطقه منهتن در نیویورک بارش باران موجب شده سطح آب بالاتر از چرخ خودروها قرار بگیرد.

در برخی از فرودگاه ها در آمریکا هم پرواز هواپیماها به دلیل بارش های سنگین به تأخیر افتاده است. در فرودگاه لاگاردیا پروازهای ورودی به طور میانه 19 دقیقه تأخیر داشته اند. فرودگاه جان اف کندی شاهد تأخیرهای 30 دقیقه بوده و پروازها به شهر نیوآرک در استان نیوجرسی فعلاً انجام نمی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1667

به "سیل در برخی منطقه ها آمریکا زندگی مردم را مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل در برخی منطقه ها آمریکا زندگی مردم را مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید