شبان: با خاتم اردکان قرارداد بسته ام

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن پیغام مشهد گفت: با خاتم قرارداد داخلی بسته ام و اگر پیغام قراردادم را پرداخت نکند، به خاتم خواهم رفت.

شبان: با خاتم اردکان قرارداد بسته ام

مجتبی شبان در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد جدایی از پیغام و حضور در تمرینات خاتم اردکان اظهار کرد: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به ما اجازه داده با هر تیمی که می خواهیم قرارداد ببندیم و تمرین کنیم، اما فعلا ممکن نیست ثبت رسمی گردد. با خاتم قرارداد داخلی بستم و تمرین نموده ام. اگر پیغام به تعهداتش عمل نکند، به خاتم خواهم رفت. تمرینات پیغام هنوز شروع نشده و شرایط خوب نیست. اگر برای پیغام اتفاق مثبتی رخ دهد، در این تیم ماندگار می شوم، حتی منزلم در مشهد را تحویل نداده ام.

وی اضافه نمود: دوست ندارم از مشهد بروم، اما شغل من والیبال است و نمی توانم رایگان کار کنم. در نیم فصل تیم ها به دنبال بازیکن هستند. این کار را انجام دادم تا اگر باشگاه پیغام تا 10 دی نتوانست قراردادم را پرداخت کند، آینده والیبالم به مشکل نخورد.

بازیکن پیغام مشهد اظهار داشت: باشگاه پیغام تصمیم گیرنده نهایی است. باشگاه طبق قرارداد و مطابق آیین نامه موظف است 45 درصد قرارداد بازیکنان را تا دهم دی پرداخت کند. اگر باشگاه این مبلغ را پرداخت نکند، می توانیم قرارداد را یک طرفه فسخ کنیم.

شبان توضیح داد: با مدیرعامل باشگاه صحبت هایی داشته ام و قول داده این مبلغ را پرداخت کند. قول مدیریت وابسته به عملی شدن وعده های مسئولان است. شهرداری می گوید که تا چند روز آینده به پیغام پول می دهیم، مدیرعامل نیز روی حساب قولی که شهرداری داده به تیم وعده می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 658

به "شبان: با خاتم اردکان قرارداد بسته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبان: با خاتم اردکان قرارداد بسته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید