عملکرد قابل تقدیر هافبک شماره 6 استقلال، ریگی؛ تاثیرگذار و عالی

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسعود ریگی با 90 پاس صحیح از 95 پاس، بهترین و دقیق ترین بازیکن آسیا در خاتمه دور دوم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و این بازیکن بی حاشیه نقش مهمی در موفقیت های امروز آبی پوشان در لیگ قهرمانان دارد.

عملکرد قابل تقدیر هافبک شماره 6 استقلال، ریگی؛ تاثیرگذار و عالی

ریگی که شب گذشته برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را هم بر بازو بست، با 84 لمس توپ، بیشترین سهم را در بین همه بازیکنانی که به میدان رفتند داشت و تنها در این بازی 52 پاس داد که به جز 2 بار، سایر پاس های او سالم به مقصد رسید.

هافبک میانی آبی پوشان دیروز نقطه امن بازیکنان این تیم در میانه میدان بود و همه توپ ها به او ختم می شد تا بازی سازی را آغاز کند. اوج هنر مسعود ریگی را روی گل سوم استقلال دیدیم که آبی پوشان در آن صحنه 31 بار پاس های سالم دادند که 13 پاس از آن 31 پاس توسط مسعود ریگی به بازیکنان داده شد تا مجموعه تیمی آنها بتواند حلقه را بر الشرطه تنگ کرده، تمرکز مدافعان این تیم را با پاس های سالم، کوتاه و سریع بر هم زده تا در نهایت فرشید اسماعیلی با یک پاس انفجاری، دیاباته را در بین مدافعان میانی حریف در موقعیت گل قرار دهد؛ و شیخ هم به خوبی قدر این توپ را دانست.

مسعود ریگی هافبک بی حاشیه و با اخلاق آبی ها که در دو فصل اخیر عملکرد چشمگیری در این تیم داشته، امروز با شایستگی پیراهن شماره 6 این تیم را بر تن کرده و به خوبی نقش یک لیدر را در مرکز میدان این تیم ایفا می کند. هافبک 30 ساله آبی پوشان که در اوج پختگی، آمادگی جسمانی و ذهنی واقع شده است، با اینکه هنوز در رقابتهای این فصل آسیا نه گلی به ثمر رسانده و نه حتی پاس گلی ارسال کرده، اما یک بازیکن کاملاً کلیدی در ترکیب آبی پوشان است و باید از او با عنوان آقای پاس های دقیق نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1566

به "عملکرد قابل تقدیر هافبک شماره 6 استقلال، ریگی؛ تاثیرگذار و عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد قابل تقدیر هافبک شماره 6 استقلال، ریگی؛ تاثیرگذار و عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید