عملیات غافلگیر کننده نیروهای صنعا در جبهه الجوف

به گزارش عکس پارسی، منابع یمنی از عملیات غافلگیرکننده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه الجوف و هلاکت و زخمی شدن تعداد زیادی از نیروهای ائتلاف و فرار تعدادی دیگر خبر دادند.

عملیات غافلگیر کننده نیروهای صنعا در جبهه الجوف

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران به نقل از المسیره، منابع نظامی یمنی از سیطره نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مواضع وابسته به نیروهای ائتلاف در جبهه خب و الشعف در استان الجوف در جریان عملیات غافلگیر کننده خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته عملیاتی گسترده علیه نیروهای ائتلاف در غرب پادگان الخنجر در جبهه خب و الشعف انجام دادند که شش ساعت به طول انجامید.

به گفته این منابع؛ عملیات با سیطره بر بعضی مواضع و تپه ها در غرب این پادگان خاتمه یافت و طی این عملیات تعداد زیادی از نظامیان ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند.

در جریان این عملیات ادوات نظامی نیروهای ائتلاف منهدم شد و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مقادیری سلاح و مهمات مسلط شدند.

دوربین های اداره اطلاع رسانی جنگی انصارالله یمن مراحل این عملیات و خسارات وارده به نیروهای ائتلاف و اجساد نیروهای ائتلاف و سلاح های به غنیمت گرفته را ثبت نموده است.

این درحالی است که ساعاتی قبل هم یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن مرکز فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه الودیعه واقع در مرز عربستان را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو روز قبل با 10 فروند پهپاد قاصف 2K پادگان آموزشی ائتلاف متجاوز سعودی را هدف گرفته است.

وی اضافه نمود که در این عملیات مرکز فرماندهی و مراکز آموزشی در پادگان الودیعه هدف قرار گرفته است و در جریان این حمله پهپادی بیش از 60 تن از متجاوزان سعودی و مزدوران عربستان کشته و زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، این عملیات دو روز قبل صورت گرفته است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزها و هفته های گذشته در واکنش به ادامه حملات عربستان بارها مواضع ائتلاف متجاوز سعودی در داخل یمن و خارج را هدف حملات خود قرار داه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1689

به "عملیات غافلگیر کننده نیروهای صنعا در جبهه الجوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات غافلگیر کننده نیروهای صنعا در جبهه الجوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید