ژاردیم: بازیکنان شگفت انگیز الهلال مقابل پرسپولیس عالی بودند، هدف مان رسیدن به فینال است

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان با تحسین عملکرد بازیکنانش مقابل پرسپولیس، هدف آبی پوشان ریاض را رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست.

ژاردیم: بازیکنان شگفت انگیز الهلال مقابل پرسپولیس عالی بودند، هدف مان رسیدن به فینال است

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال عربستان پس از فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس ایران در نشست خبری گفت: بازیکنان مان بسیار شگفت انگیز هستند و توانستیم یک بازی عالی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم که در هر بازی بتوانیم استادیوم را اینگونه پر ببینیم. در این خصوص با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم که می خواهم همواره استادیوم در همین شرایط باشد.

سرمربی تیم فوتبال الهلال تأکید کرد: ما می خواهیم به فینال برسیم و این هدف ماست. به برترین شکل ممکن خودمان را برای پیروزی در ملاقات با النصر آماده می کنیم، اما رسیدن به فینال بستگی به شرایط بازیکنان دارد.

ژاردیم با اشاره به فاصله کوتاه تا ملاقات با النصر که روز سه شنبه برگزار خواهد شد، گفت: این اختلاف زمانی بسیار کم بین ملاقات یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، به هر دو تیم آسیب می رساند و این مسئله از نظر علمی ثابت شده است. ما دوست داشتیم فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشیم، اما اکنون باید خودمان را با این زمان تطابق دهیم.

وی بعلاوه درباره شرایط یاسر الشهرانی که دچار مصدومیت شده بود، گفت: در دو روز آینده شرایط او را آنالیز خواهیم کرد، اما شرایط این بازیکن مثبت است. البته تا زمانی که به آمادگی صد درصد نرسد نمی توانیم از وجودش استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1814

به "ژاردیم: بازیکنان شگفت انگیز الهلال مقابل پرسپولیس عالی بودند، هدف مان رسیدن به فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاردیم: بازیکنان شگفت انگیز الهلال مقابل پرسپولیس عالی بودند، هدف مان رسیدن به فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید