فروشگاه اینترنتی استخر بادی و انواع استخر پیش ساخته اینتکس

به گزارش عکس پارسی، امروز میخواهیم محصولی جذاب و عالی به هموطنان عزیز معرفی کنیم که شاید در عصر جدید وسیله ای بسیار کاربردی ، تفریحی ، و سرگرم کننده باشد اما خیلی از عزیزان از وجود آنها بی اطلاع هستند نام این محصولات استخر های پیش ساخته و از قبل آماده شده و استخر های بادی اینتکس است که میتواند شادی و نشاط را در این روزهای سخت و کرونایی برای عزیزان هموطن به ارمغان بیاورد

فروشگاه اینترنتی استخر بادی و انواع استخر پیش ساخته اینتکس

امروز میخواهیم محصولی جذاب و عالی به هموطنان عزیز معرفی کنیم که شاید در عصر جدید وسیله ای بسیار کاربردی ، تفریحی ، و سرگرم کننده باشد اما خیلی از عزیزان از وجود آنها بی اطلاع هستند نام این محصولات استخر های پیش ساخته و از قبل آماده شده و استخر های بادی اینتکس است که میتواند شادی و نشاط را در این روزهای سخت و کرونایی برای عزیزان هموطن به ارمغان بیاورد

منظور از استخر های پیش ساخته چیست ؟

امروزه به دلیل هزینه های سنگین و زمان طولانی کسی در ویلای شخصی خود شاید از نظر بودجه و هزینه توان راه اندازی یک استخر بتنی و سیمانی با بلوک و غیره را نداشته باشد و همچنین زمانی برای راه اندازی با آن همه دردسر برای افراد میسر نباشد اما وجود یک استخر میتواند طراوت و شادابی را به افراد خانواده هدیه داده و لذت بخش تر باشد اما با چه قیمتی ؟ با چه هزینه ای ؟ با چه زمانی ؟

این موارد شاید در ضحن شما باشد که آیا برای احداث یک استخر ساده و بی درد سر چه راه هایی وجود دارد که بتوان آنرا در کمترین زمان و با کمترین هزینه راه انداخت !

شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما با وجود استخر های پیش ساخته ایرانی و امریکایی این امر بسیار سهل و آسان شده و دیگر نگرانی برای خرید استخر به دور از ضحن باشد چرا ؟ به این دلیل که استخر پیش ساخته سیار و متحرک اینتکس و ایرتکس در کمتر از 20 دقیقه نصب و راه اندازی خواهد شد !

چطور ؟ پس با ما همراه باشید تا این محصولات را به شما معرفی کنیم …

استخر های سیار یا متحرک نوعی وسیله بروز و جدیدی هستند که متشکل از پایه های آلومینیومی و بدنه برنتی است که با ادغام این دو با هم میتواند یک استخر فوق العاده شیک و ارزان و کاربردی برای تفریحات و شنای خانوادگی باشد

در عکس زیر خواهید دید که این محصول ارزان به چه شکل ایستایی داشته و توسط چه مکانیزمی روی زمین براحتی قرار میگیرد.

برزنت استخر پیش ساخته از قبل به ابعاد های مختلفی ساخته و تولید شده و روی بدنه بالای استخر به اصطلاح لبه بالایی استخر شیار های از جنس بدنه خود استخر طراحی و تعبیه شده است که میله های افقی داخل آنها قرار گرفته است ، به فاصله هر یک متر از سر تاسر استخر سوراخ هایی برای قرار گیری پایه ها اجرا شده و پایه های U شکل در داخل آنها قرار میگیرند ، با بالا قرار دادن پایه ها استخر شکل خواهد گرفت به همین راحتی !

استخر پیش ساخته با برند های مختلفی عرضه و تولید شده که نام های آنها عبارتست از : اینتکس intex ‪, بست وی bestway ‪, و ایرتکس ‪irtex , که البته ایرتکس تولید ایران بوده و شرکت تهران اینتکس کنندگی انحصاری این شرکت در ایران است .

پس از راه اندازی و احداث فوری استخر حال نوبت به اکسسوری و لوازم و قطعات و یدکی آن است که چگونه آب داخل استخر را در هر شرایط آب و هوایی سالم و تمیز نگه داریم برای اینکار لوازمی همچون نردبان ، پمپ تصفیه ، جارو استخر ، کف کش و کلر زن هست که در هنگام خرید این محصول از فروشگاه اینتکس میتوانید هر یک از اقلام مورد نیاز خود را به صورت جداگانه خرید نمایید.

جهت راه اندازی و نصب اصولی این محصول هم میبایست نکاتی را مد نظر داشت که به آن خواهیم پرداخت :

برای راه انداختن این استخر پیش ساخته حتما باید زمین مورد نظر را صاف و سیقلی کرد به این شکل که اگر فضای مد نظر دارای شیب باشد توسط سیمان نرم آنرا تراز کرده و مسطح کرد ، سنگ ریزه و اشیائ نوک تیز ممکن است به بدنه این محصول آسیب وارد کند پس زیر کار را کاملا بایستی یکدست و صاف کنید ، خاطر نشان میشود که قبل از این مرحله حتما باید طول و عرض کار را از مشاوران این مجموعه جویا شوید و مساحتی که مورد نیاز امحصول هست را تعبیه و سیمان کنید.

در قسمت پایین محصول هم فلنچ تخلیه ای قرار گرفته که براحتی با باز نمودن پیچ آن میتوانید آب داخل استخر را به بیرون از حیاط یا چاه فاضلاب هدایت کنید و آنرا تخلیه نمایید.

این محصول به مدت 7 سال دارای خدمات پس از فروش میباشد و به دلیل برزنتی بودن آن بایستی هر سال در فصل زمستان آنرا جمع آوری کرده و در ابتدای بهار آنرا نصب و راه اندازی کرد . این فرایند توسط خود شرکت انجام خواهد گرفت.

محصولات بادی دیگری نیز شبیه به این نوع از استخر ها هستند که مدل بادی نام گذاری شده و توسط پمپ هوادهی پر از هوا و باد شده و شکل میگیرد ، استخر های بادی اینتکس بیشتر برای کودک و نوجوان طراحی شده و البته بزرگسالان نیز میتوانند از آنها استفاده کنند ، این نوع از محصولات ساخته شده از جنس پس وی سی pvc میباشند که آسیب پذیر هستند اما در صورت رعایت کردن نکات ضروری این محصول هم طول عمر بسیار بالایی دارد

استخر های بادی اینتکس :

شرکت اینتکس به کنندگی تهران اینتکس سالهاست که در زمینه محصولات بادی پی وی سی کالاهایی با نام های استخر بادی کودک و بزرگسال را تولید و عرضه مینماید که شامل تنوع بسیار بالایی هست که نمونه ها و شکل های بسیار مختلف و تنوع بالایی دارند از جمله استخر بادی بچه ها ، استخر بادی بزرگسالان ، استخر های بادی عمیق و کم عمق با سرسره و فواره با سایز های کوچک و بزرگ که همگی این محصولات در فصل تابستان میتواند بهترین وسیله و ابزار برای تمامی سنین باشد که در این مقاله خدمت شما آنها را معرفی خواهیم کرد ؛

استخر های بادی به دو دسته تقسیم میشوند : استخر بادی که از جنس کاملا پلاستیکی ساخته شده و استخر های بادی ایزی ست که یک بخش آن از پلاستیک پی وی سی و بخش دیگر آن از برزنت تهیه میشوند ، این محصولات با قیمت بسیار ارزان و هزینه به صرفه ای در دسترس عموم مردم قرار گرفته است که میتوانید برای خرید آن و دیدن عکس ها و تنوع آن از فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس با آدرس www‪.tehran‪-intex‪.com استفاده نمایید

عکس زیر نمونه هایی از استخر بادی اینتکس و بست وی میباشد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1074

به "فروشگاه اینترنتی استخر بادی و انواع استخر پیش ساخته اینتکس" امتیاز دهید

3 کاربر به "فروشگاه اینترنتی استخر بادی و انواع استخر پیش ساخته اینتکس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه اینترنتی استخر بادی و انواع استخر پیش ساخته اینتکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید