قلب دفاع استقلال مشکل دارد، تعطیلی بهترین فرصت برای استراماچونی

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، دو گل دیرهنگام منجر به از دست رفتن امتیازاتی مهم برای استقلال، یکی از اتفاقات قابل توجه دو هفته آغازین لیگ نوزدهم بود.

قلب دفاع استقلال مشکل دارد، تعطیلی بهترین فرصت برای استراماچونی

در همین رابطه مسعود غفوری های اصل پیشکسوت تیم استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: آبی پوشان در دو هفته اول بازیهای خوبی مقابل ماشین سازی و فولاد ارائه دادند. آنها نه مقابل ماشین سازی مستحق شکست بودند و نه مقابل فولاد باید پیروزی شان از دست می رفت. اگر این 4 امتیاز از دست رفت، اصلی ترین عاملش مسئله ای است که در قلب دفاعی آنها به چشم می خورد.

وی در ادامه بیان داشت: در همان نیمه اول بازی با ماشین سازی چند بار مهاجمان سرعتی این تیم با دروازه بان استقلال تک به تک شدند و اگر واکنشهای سید حسین حسینی نبود در همان نیمه اول نتیجه عجیبی رقم می خورد. خاتمه همین نقطه ضعف در دقیقه 96 باعث شد تا اولین شکست به نام آبی پوشان ثبت گردد.

مدافع پیشین آبی پوشان افزود: مقابل فولاد هم مسائلی در قلب دفاعی دیده شد که مهمترین آن در دقیقه 96 بود. جایی که مدافعان ما تمرکزشان را از دست دادند و با ایجاد یک حفره روی نقطه پنالتی، دو بار به بازیکنان فولاد فرصت ضربه زدن به سمت دروازه استقلال داده شد که ضربه دوم به گل تبدیل شد و یک پیروزی با ارزش خانگی از دست رفت.

غفوری های اصل در ادامه بیان داشت: به عنوان پیشکسوت تیم و فردی که سالها در قلب دفاعی آن بازی نموده، این مشکل را گوشزد می کنم و امیدوارم در فرصت 20 روزه ای که تا آغاز دوباره مسابقات زمان هست، این مشکل رفع گردد.

پیشکسوت استقلال گفت: البته این را هم در نظر داشته باشیم که هنوز زوج دانشگر-یزدانی که قرار است زوج اصلی قلب دفاعی باشد شکل نگرفته است. شاید با بازی کردن این دو کنار هم مسائل کمتر شده و یا از بین برود. اما به هرحال تیم باید برای روزهایی که یکی و یا حتی هر دو نفر این مدافعان نیستند هم برنامه داشته باشد. چرا که مدافع میانی پستی حساس و درگیرانه است و احتمال دریافت اخطار و یا مصدومیت بیشتر از سایر پستها بازیکنان این منطقه را تهدید می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 344

به "قلب دفاع استقلال مشکل دارد، تعطیلی بهترین فرصت برای استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلب دفاع استقلال مشکل دارد، تعطیلی بهترین فرصت برای استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید