فرهاد و استقلال به استادیوم آزادی رسیدند، خیال راحت پرسپولیس از صدر

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم لیگ برتر امروز شنبه با 3 بازی پیگیری می گردد که در آن پرسپولیس صدرنشین در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود، استقلال در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان است و ماشین سازی در مشهد با شهرخودرویی ملاقات می نماید که برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است.

فرهاد و استقلال به استادیوم آزادی رسیدند، خیال راحت پرسپولیس از صدر

صنعت نفت - پرسپولیس

در اولین بازی امروز پرسپولیس در حالی در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود که در هر صورت در انتها این هفته نیز صدر جدول را در اختیار خواهد داشت. سرخ پوشان امروز بدون محروم و مصدوم در آبادان به میدان می فرایند و گل محمدی می تواند از همه داشته هایش در این بازی استفاده کند.

صنعت نفت هفته ای پر التهاب را پشت سر گذاشت و در حالی که پیرامون سرمربی این تیم حرف و حدیث بود، انتها اسکوچیچ رضایت داد حداقل تا انتها این بازی از تصمیمش مبنی بر جدایی از سرخ پوشان صرف نظر کند.

بهترین گلزن صنعت نفت عیسی آل کثیر 9 گله است. بازیکنی که در جابجایی نیم فصل مد نظر پرسپولس قرار داشت که این اتفاق محقق نشد و حالا این مهاجم باید رو در روی تیمی قرار بگیرد که بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

صنعت نفت با 30 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است و تنها در صورتی که با تفاضل 4 گل میهمانش را شکست دهد می تواند بالاتر از تراکتور در رده سوم قرار بگیرد که این قدری بعید است.

شهر خودرو - ماشین سازی

مشهدی ها که برای اولین بار طعم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را چشیده اند در اولین ملاقات داخلی شان بعد از آسیایی شدن از ماشین سازانی میزبانی می نمایند که در نیم فصل دوم دچار تغییرات زیادی شدند.

هر دو تیم نسبت به نیم فصل نخست سرمربیان خود را از دست داده اند و با آرایش جدیدی روی نیمکت در این بازی مقابل هم قرار می گیرند. سرآسیابی جای گل محمدی و شیخ لاری جای خطیبی را در این دو تیم گرفته اند.

شهرخودرو یکی از 3 تیمی است که هنوز تعداد گل های خورده اش دو رقمی نشده و این نشان از قدرت آنها در فاز تدافعی است. آنها 29 امتیازی هستند و چنانچه در بازی امروزشان پیروز شوند منوط به پیروز نشدن استقلال و صنعت نفت مقابل حریفان شان این موقعیت را پیدا می نمایند که با دو پله صعود به رده ششم جدول برسند.

استقلال - نفت مسجد سلیمان

تهاجمی ترین تیم ایران و شاید آسیا امروز در خانه میزبان تیم تدافعی نفت مسجد سلیمان است. نفتی که مثل پرسپولیس و شهر خودرو گل های خورده اش دو رقمی نشده و آمار هم نشان می دهد تخصص این تیم متوقف کردن تیم های بزرگ است.

آبی پوشان تهران در هفته های گذشته هم توانسته بودند دروازه تیم هایی که به آمار خوبی در خط دفاعی داشتند را به دفعات باز نمایند و حالا که از روحیه خوبی بعد از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برخوردارند مترصد تکرار این اتفاق مقابل شاگردان تارتار هستند.

این بازی نخستین تجربه سرمربیگری (دائم) فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی است و نتیجه آن اهمیت زیادی برای او دارد. آبی ها در حالی که گفته می گردد به تعدادی از بازیکنان شان هم استراحت می دهند، دوست ندارند پیش از دربی نتیجه ای به جز پیروزی به دست آورند.

برنامه بازیهای امروز از هفته هجدهم لیگ برتر؛

شنبه 12 بهمن

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس - ساعت 15

داور: سید وحید کاظمی یاری ها: رحیم شاهین - محمد راهی یاری داوران اضافی: رضا عادل - کمیل غلامی داور چهارم: امیرمحمد داودزاده ناظر: رحیم رحیمی مقدم

* شهرخودرو مشهد - ماشین سازی تبریز - ساعت 15:15

داور: محمدحسین زاهدی فرد یاری ها: علی احمدی - حسین مرادی یاری داوران اضافی: سیدرضا مهدوی - علی ابراهیمی داور چهارم: جلیل شعرانی ناظر: حسین خانبان

* استقلال تهران - نفت مسجد سلیمان - ساعت 17

داور: حمید حاج ملک یاری ها: علیرضا ایلدروم - فرهاد مروجی یاری داوران اضافی: حسن اکرمی - محمدحسین ترابیان داور چهارم: عسگر محمدی ناظر: حسین نجاتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 757

به "فرهاد و استقلال به استادیوم آزادی رسیدند، خیال راحت پرسپولیس از صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد و استقلال به استادیوم آزادی رسیدند، خیال راحت پرسپولیس از صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید