قیمت عناوین انحصاری کنسول PS5 بالاتر از 70 دلار خواهد بود

به گزارش عکس پارسی، شرکت سونی به تازگی اعلام نموده که به دلیل افزایش هزینه های ساخت بازی قیمت عناوین انحصاری کنسول PS5 بالاتر از 70 دلار خواهد بود.

قیمت عناوین انحصاری کنسول PS5 بالاتر از 70 دلار خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،در حالی که قیمت استاندارد بازی های کنسول های نسل جدید قرار شده مطابق با 70 دلار باشد، گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سازنده کنسول پلی استیشن 5، سونی، میخواهد پیش از تعیین کردن قیمت نهایی بازی های معمولی، مبلغی را برای عناوین انحصاری خود در نظر بگیرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می آید بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 قرار است بیش از 70 دلار قیمت داشته باشند.

به تازگی یکی از نمایندگان شرکت سونی در مصاحبه با رسانه ها اعلام نموده علت افزایش قیمت عناوین انحصاری رشد هزینه ساخت بازی های این چنینی است. با این وجود وی اظهار نموده که بعضی از بازی های انحصاری عرضه شده برای کنسول پلی استیشن 5 تنها 50 دلار قیمت خواهند داشت که عنوان مورد انتظار Spider Man Miles Morales یکی از آن ها است.

علت افزایش قیمت بازی های نسل آینده

ایده اولیه افزایش قیمت بازی ها برای توسعه عناوین باکیفیت تر ابتدا توسط یکی از مسئولین شرکت Take Two مطرح شد. وی در مصاحبه خود گفت: ما سازندگان بازی ها استراتژی درستی برای قیمت گذاری نداریم. ما یک سری بازی را با قیمتی تعیین عرضه می کنیم. قیمتی که بسیار پایین تر از ارزش اصلی عنوان انتشار یافته است.

به دنبال این مسئله استودیو های بازی سازی مانند Take Two، Sony و Activision از شرکت هایی هستند که اخیرا تصمیم گرفته اند قیمت عناوین خود را افزایش دهند. از این رو بازی هایی مانند Demons Souls، NBA 2K21 و Call of Duty: Black Ops Cold War همگی با قیمت 70 دلار به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد. شرکت های دیگر مانند Capcom همچنان اطلاعاتی درباره قیمت در نظر گرفته شده برای بازی های خود مطرح ننموده اند.

همچنین مجموعه بازی سازی EA نیز همیشه در حال تصمیم گیری برای تعیین کردن قیمت مناسب بازی های خود است. لازم به ذکر است؛ این هفته در تاریخ 12 نوامبر با عرضه کنسول پلی استیشن 5 عناوینی مانند Spider Man Miles Morales، Demons Souls، Bugsnax، Astros Playroom و Sackboy: A Big Adventure در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1343

به "قیمت عناوین انحصاری کنسول PS5 بالاتر از 70 دلار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت عناوین انحصاری کنسول PS5 بالاتر از 70 دلار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید