مشکل تلفن و اینترنت 250 نقطه عشایرنشین مازندران حل شد

به گزارش عکس پارسی، یدالله طهماسبی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برطرف مشکل تلفن ثابت و اینترنت روستای آزارچال رامسر گفت: به محض اطلاع مسئول پیگیری ویژه استاندار مازندران نیروهای فناوری اطلاعات به روستا اعزام شدند.

مشکل تلفن و اینترنت 250 نقطه عشایرنشین مازندران حل شد

وی اضافه نمود: به محض انعکاس مسائل تلفن و اینترنت روستای آزارچال و ارسال این این گزارش از سوی مسئول پیگیری ویژه استاندار مازندران مبنی بر ایجاد اختلال در شبکه تلفن ثابت و اینترنت روستای آزارچال بلافاصله نیروهای فناوری و اطلاعات به روستا اعزام و نسبت به برطرف مشکل فوق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه روستای آزارچال دارای پوشش نسل دوم (2G)تلفن همراه اول و ایرانسل است، بیان داشت: روستا دارای تلفن ثابت است که اخیرا به دلیل فرسودگی خطوط گاهاً دارای قطعی است وبا پیگیری این اداره کل با مخابرات منطقه، موضوع در حال رسیدگی و برطرف مشکل است.

طهماسبی توضیح داد: این روستا در فاز نخست بهره مندی روستاها از اینترنت پرسرعت بیسیم - WiFi- از این سرویس بهره مند گردیده و روستاییان می توانند از اینترنت نسل چهارم (LTE) استفاده نمایند و در این خصوص نیز به اهالی روستا اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 200 روستا مازندران زیر پوشش ict روستایی است، اضافه نمود: هفته ای یک بار به روستاهای دورافتاده و مناطق محروم رفته و اگه مسئله ای داشته باشند در حداقل زمان ممکن نسبت به برطرف مشکل اقدام می کنیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 100 میلیارد تومان برای زیرساخت های مخابراتی استان هزینه گردیده است ،توضیح داد: بیش از 250 نقطه عشایری در مازندران وجود دارد که برای برطرف مسائل نقاط عشایری در دورترین منطقه عشایری حضور یافتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 42

به "مشکل تلفن و اینترنت 250 نقطه عشایرنشین مازندران حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تلفن و اینترنت 250 نقطه عشایرنشین مازندران حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید