مهدی تاج: سلطانی فر از فوتبال حمایت می نماید، مراسم بدرقه تیم ملی در کیش برگزار می گردد

به گزارش عکس پارسی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیز مجموعه فوتبال ایران برای قهرمانی در آسیاست و امیدوارم پس از سال ها این اتفاق رخ دهد و خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز حمایت لازم را از فوتبال ایران داشته است.

مهدی تاج: سلطانی فر از فوتبال حمایت می نماید، مراسم بدرقه تیم ملی در کیش برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان، این نشست را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این نشست سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد. تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر شروع نموده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا برپا می گردد و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این مهم که تیم ملی 42 سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده، گفت: ظرفیت تیم ها با دوران گذشته تفاوت پیدا نموده است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است. خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید نمود که حمایت لازم را انجام می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری فدراسیون را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد ، در آموزشگاه فوتبال افتتاح شده، عنوان نمود: زمین های شماره یک و دو، ساختمان پک و ایایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم، باعث شده با ظرفیت نظام جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا باشیم.

تاج گفت: زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته، اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع استادیوم آزادی نقشه را اصلاح و ساختمانی در خور نام فدراسیون را احداث کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 115

به "مهدی تاج: سلطانی فر از فوتبال حمایت می نماید، مراسم بدرقه تیم ملی در کیش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج: سلطانی فر از فوتبال حمایت می نماید، مراسم بدرقه تیم ملی در کیش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید