تور ایتالیا: میلان در آستانه تمدید قرارداد پیولی

به گزارش عکس پارسی، باشگاه میلان در مذاکرات خود با سرمربی این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته تا پاداش او را بابت عملکرد خوب تیمش در فصل جاری و اخیر با تمدید قرارداد بدهد.

تور ایتالیا: میلان در آستانه تمدید قرارداد پیولی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، برترین آغاز تیم فوتبال میلان در این فصل سری A طی 20 سال گذشته مسئولان باشگاه را مجاب نموده که قرارداد سرمربی تیم استفانو پیولی را تمدید نمایند.

روسونری با 19 امتیاز از 7 بازی در صندلی دوم جدول است. آخرین باری که میلان در 7 هفته اول یک فصل اینقدر امتیاز کسب کرد به فصل 04- 2003 برمی شود که فاتح اسکودتو شد.

طبق گزارش سایت میلان نیوز؛ باشگاه میلان با تماشا فرایند پیشرفت محسوس تیم نسبت به فصل گذشته تصمیم گرفته اند که پیولی را برای مدتی طولانی تر در سن سیرو نگه دارند.

قرارداد فعلی پیولی با میلان تا انتها فصل جاری اعتبار دارد. او ماه اکتبر سال 2019 به اسم جانشین مارکو جامپائولو سرمربی میلان شد و آغازش با این تیم آنقدر ضعیف بود که در ماه جولای سال 2020 در آستانه اخراج نهاده شد.

پیولی 56 ساله در مدتی که راهنمایی میلان را برعهده داشته با این تیم، 56 پیروزی، 23 تساوی و 18 شکست در کارنامه اش ثبت نموده است.

او فصل گذشته میلان را بعد از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا دوباره به این رقابت ها برگرداند وقتی که در سری A پس از رقیب همشهری اینتر نایب قهرمان شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1778

به "تور ایتالیا: میلان در آستانه تمدید قرارداد پیولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: میلان در آستانه تمدید قرارداد پیولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید