مانچینی تونالی را از فهرست ملی پوشان ایتالیا خط زد، جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم ملی ایتالیا نام هافبک تیم فوتبال برشا را از فهرست ملی پوشان این کشور برای دو بازی نخست آتزوری در لیگ ملت های اروپا حذف کرد.

مانچینی تونالی را از فهرست ملی پوشان ایتالیا خط زد، جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نام ساندرو تونالی هافبک تیم فوتبال برشا از فهرست ملی پوشان ایتالیا برای مصاف با بوسنی و هلند در لیگ ملت های اروپا خط خورد. او و جورجینیو هافبک چلسی، دو بازیکنی بودند که در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا از سوی روبرتو مانچینی، کنار نام شان علامت خورده بود چرا که مانچینی برای دعوت از آنها تردید داشت.

مانچو شب گذشته (سه شنبه) تصمیمش را درباره این دو بازیکن گرفت و در حالی که از جورجینیو خواست در زمین تمرینی کوورچانو حضور پیدا کند و تست کرونا بدهد، تونالی را از شرکت در اردوی تیم ملی ایتالیا معاف کرد. دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی ایتالیا قرار داشتن تونالی در آستانه عقد قرارداد با میلان و برخوردار نبودن از تمرکز کافی برای بازی در آتزوری بوده است.

بازی نخست آتزوری در لیگ ملت های اروپا آدینه شب در فلورانس مقابل بوسنی است و این تیم سه روز پس از آن در آمستردام به مصاف هلند خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1060

به "مانچینی تونالی را از فهرست ملی پوشان ایتالیا خط زد، جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی تونالی را از فهرست ملی پوشان ایتالیا خط زد، جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید