هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، صعود گل گهر قطعی می گردد؟

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، از لیگ دسته اول کشور تنها دو هفته باقی مانده و این در حالی است که از 16 تیم حاضر در این مسابقات، اگر معجزه ای روی ندهد عملاً تنها 3 تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، صعود گل گهر قطعی می گردد؟

سه تیمی که شانس صعود دارند

در فاصله دو هفته مانده به سرانجام این بازی ها، گل گهر همچنان صدرنشینی اش در این مسابقات را حفظ نموده و با 52 امتیاز از 28 بازی پیشتاز مسابقات است.

شاهین بوشهر با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر در رده بعدی قرار گرفته است و گل ریحان البرز نیز با 28 بازی و 48 امتیاز دیگر تیمی است که از شانس برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

گل گهر در آستانه صعود

گل گهر برای برپایی جشن صعود به لیگ برتر احتیاج به پیروزی در بازی فردا دارد. آنها فردا در خانه پذیرای تیم قعر نشین مسابقات، شهرداری ماهشهر هستند.

شاگردان بگوویچ در گل گهر با برد در این بازی می توانند جشن صعود به لیگ برتر گرفته و عملاً بازی آخرشان را تشریفاتی نمایند. اما اتفاق عجیب این است که تنها پیروزی برای ماهشهری ها سقوطشان به دسته دوم را قطعی نمی نماید.

در این بازی شاید به معنای واقعی کلمه ضیافت اشک ها و لبخندها را در فوتبال ببینیم. یعنی در سرانجام بازی یک تیم جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد و تیم مقابل در غم سقوط به لیگ دسته دوم فرو برود.

شاهین این هفته کار را یکسره می نماید؟

شاهین بوشهر نیز دومین تیمی است که از شانس خوبی برای صعود برخوردار است. شاگردان عبدالله ویسی آخرین بازی خود را در این فصل انجام می دهند و اگر خواستار صعود باشند، باید تکلیف را در همین بازی معین نمایند.

شاهین بوشهر باید در تهران مقابل تیم بی انگیزه سرخ پوشان پاکدشت به میدان بروند. بوشهری ها در صورت پیروزی در این بازی 54 امتیازی می شوند و اگر در بازی همزمان گل ریحان در تبریز مقابل شهرداری پیروز نگردد، عملاً به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

گل ریحان؛ کوشش تا روز آخر

اگر گل ریحان پیروز به شکست شهرداری در تبریز گردد، تکلیف این دو تیم برای صعود به لیگ برتر به هفته آخر کشیده خواهد شد. جایی که شاهین بوشهر بازی ندارد، اما گل ریحان این فرصت را دارد تا با پیروزی پر گل احتمالی مقابل گل گهر از پیش صعود نموده، از شاهین بوشهر پیشی گرفته و به همراه گل گهر به لیگ برتر صعود کند.

آلومینیوم به امید معجزه

به جز گل گهر، شاهین بوشهر و گل ریحان که از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند، تیم آلومینیوم هم با یک معجزه می تواند لیگ رجحان گردد.

آلومینیوم اراک تیم چهارم جدول رده بندی است که گرچه هنوز روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر دارد، اما این اتفاق تنها در صورت بروز اتفاقاتی معجزه گونه روی خواهد داد.

آلومینیوم با 45 امتیاز و تفاضل گل 3 در رده چهارم قرار گرفته است و در صورتی که هر دو بازی خود را ببرد، امتیازاتش به 51 خواهد رسید.

در صورتی که شاهین بوشهر فردا در تهران مغلوب سرخ پوشان گردد و کارش را با 51 امتیاز به سرانجام برساند، گل ریحان هم در دو بازی باقی مانده مقابل شهرداری تبریز و گل ریحان در مجموع کمتر از 3 امتیاز بگیرد و آلومینیوم بتواند مقابل بادران و سرخ پوشان مجموعاً بیشتر از 13 گل بزند، آنگاه این تیم شانس صعود به لیگ برتر را پیدا می نماید. اتفاقی که بیشتر شبیه معجزه خواهد بود.

در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر، تیم ها به توضیح زیر با یکدیگر دیدار می نمایند:

* مس رفسنجان - خونه به خونه

* بادران - آلومینیوم اراک

* کارون اروند خرمشهر - قشقایی شیراز

* شهرداری تبریز - گل ریحان البرز

* فجر شهید سپاسی - مس کرمان

* گل گهر سیرجان - شهرداری ماهشهر

* سرخ پوشان پاکدشت - شاهین شهرداری بوشهر

تمام این بازی ها به صورت همزمان از ساعت 17 فردا شروع می گردد و نام تیم های میزبان، اول آمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 182

به "هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، صعود گل گهر قطعی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، صعود گل گهر قطعی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید