پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، تابلویی از گل های رنگارنگ

به گزارش عکس پارسی، میلیون ها رنگ در یک پارک ساحلی منتظر شماست تا این مکان زیبا را ببینید. با خبرنگاران همراه باشید.

پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، تابلویی از گل های رنگارنگ

یکی از نفس گیرترین مکان های جهان یک پارک ساحلی در ژاپن است که شاید پیش تر از وجودش اطلاع نداشتید. در فاصله زمانی 2 ساعت می توانید از توکیو به مقصد هیتاچی برسید. جایی که خانه میلیون ها گل و گیاه رنگارنگ است و نمایشی دیدنیی از رنگ ها را به وجود آورده است.

بهشت رنگارنگ گل ها بهاری بدون خزان است پس نگران این موضوع نباشید که چه فصلی از سال را به این جا بیابید، چرا که اینجا در تمام سال رنگارنگ است.

فراتر از رنگین کمان

این پارک عمومی که در استان ایبراکی ژاپن قرار گرفته است، حدود 19 هکتار مساحت دارد و یک طیف بزرگی از رنگ های حیات وحش را پوشش می دهد و با تغییر فصول رنگ های متنوعی را به نمایش می گذارد و زیبایی خود را دوچندان می نماید. در ماه فروردین چهارونیم میلیون غنچه آبی رنگ به صورت گسترده در سراسر تپه ها پخش می شوند و چهره تپه های اطراف را با آسمان بهاری ترکیب می نمایند.

این صحنه زیبا که نام آن برگرفته از گل نموفیلا است، نموفیلا هارمونی نام گرفته است و بعلاوه به نام چشمان آبی روشن نیز شناخته می گردد. در فصل تابستان تپه های صاف و غلتان رنگ سبز روشن به خود می گیرند. به لطف گیاه کچیا که به صورت پیازی شکل رشد می نماید و حدود 90 سانتی متر ارتفاع دارد، مشاهده این تپه ها خیلی هیجان انگیزتر از نگاه کردن به زمین هایی با علف های تازه است. این گلوله های کوچک پارک را با رنگ های خود نقطه گذاری می نمایند و طیفی از رنگ ها را به نمایش می گذارند.

گیاه کچیا در فصل پاییز شکافته می گردد و رنگ قرمز تیره را در سراسر پارک به نمایش می گذارد. این گیاه شبیه پنبه به نظر می آید. هرچند پشمک با طعم تمشک نیست، ولی بخشی از ان قابل خوردن است. دانه های کچیا که تونبوری (tonburi) نامیده می گردد در برخی از نقاط شمالی ژاپن خورده می شوند و به خاویار زمین معروف است.

البته شاید از دیدن این همه گل خسته شوید اما بدانید که تمام هیتاچی این گل ها نیست بلکه می توانید از مسیرهای دوچرخه سواری این منطقه لذت ببرید و یا به زمین گلف رفته و بازی کنید. حوضچه های آب هم برای بچه ها قرار داده شده تا در این حوضچه ها بازی نمایند. البته سایر امکانات همانند رستوران هم وجود دارد.

برای دیدن این ساحل زیبا ویدیو زیر را دیدن کنید:

دانلود ویدیو

منبع: کجارو / curiosity.com
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1911

به "پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، تابلویی از گل های رنگارنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، تابلویی از گل های رنگارنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید