پیشگویی آخرالزمانی نیوتن در دست نوشتههای کشفشده او

به گزارش عکس پارسی، بخشی از یادداشت های کشف شده فیزیکدان معروف انگلیسی نشان می دهد که او اهتمام خود را صرف کشف و پیشگویی آخرالزمان کرده است.

پیشگویی آخرالزمانی نیوتن در دست نوشتههای کشفشده او

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، بخشی از دست نوشته های فیزیکدان مشهور انگلیسی به تازگی کشف شده که از جزئیات تلاش وسواس آمیز او برای گگرددن اسرار اهرام مصر باستان و پیشگویی آخر الزمان پرده بر می دارد.

یادداشت های ایزاک نیوتن، یکی از بزرگترین متفکران تاریخ، در قرن 17 حاکی از آن است که او بر این باور بوده که اندازه گیری های ساختار اهرام مصرمی تواند به او کمک کند تا آخرالزمان را پیش بینی کند. انتظار می رود 3 صفحه از دست نوشته های کشف شده به قلم نیوتن بتواند با رقم بالایی به حراج گذاشته گردد.

قدمت این یادداشت ها به دهه 1980 میلادی برمی گردد و در آن مطالبی در زمینه اهرام بزرگ مصر، واحد های اندازه گیری باستان و پیشگویی های کتاب مقدس به چشم می خورد. بخشی از این نوشته ها دچار آتش سوزی شده و اثرات سوختگی بر روی آن مشهود است.

تحلیلگران با بررسی یادداشت های نیوتن به این نتیجه رسیدند که وی تلاش کرده تا با کشف راز اهرام مصر به درک درستی از پیشگویی کتاب مقدس درباره آخرالزمان دست یابد. او احتمالاً امیدوار بود که از این موضوع در اثبات نظریه گرانش خود بهره بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1327

به "پیشگویی آخرالزمانی نیوتن در دست نوشتههای کشفشده او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگویی آخرالزمانی نیوتن در دست نوشتههای کشفشده او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید