کارگاه توانمندسازی انجمن های میراث فرهنگی در شهر خلیل آباد خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش عکس پارسی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلیل آباد گفت: کارگاه توانمندسازی انجمن های میراث فرهنگی خلیل آباد ویژه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش ششطراز و مرکزی شهرستان برگزار گردید.

کارگاه توانمندسازی انجمن های میراث فرهنگی در شهر خلیل آباد خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد جواد بلبلی با اعلام این خبر اضافه کرد: انجمن میراث فرهنگی در تمام روستاهای شهرستان و همچنین دو بخش ششطراز و مرکزی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: خلیل آباد جزو اولین شهرستان هایی است که تمام روستاهای آن واجد شرایط تشکیل انجمن هستند و مقدمات آن فراهم شده است.

وی ضمن تشکر از تشکیل انجمن های میراث فرهنگی در تمام روستاهای شهرستان تاکید نمود: انجمن های میراث فرهنگی بازوان ادارات میراث فرهنگی در حفظ، مرمت و احیای آثار تاریخی هستند.

در ادامه حمید سلطانی دادستان شهرستان خلیل آباد ضمن تاکید بر همراهی دهیاران با میراث فرهنگی به متخلفان و حفاران غیر مجاز هشدار داد با هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی برخورد خواهد نمود.

هم چنین مهدی علیپور محمدیه مدیر انجمن های میراث فرهنگی در این جلسه وظایف، ظرفیت ها و انتظارات از انجمن های میراث فرهنگی را تشریح کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 282

به "کارگاه توانمندسازی انجمن های میراث فرهنگی در شهر خلیل آباد خراسان رضوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه توانمندسازی انجمن های میراث فرهنگی در شهر خلیل آباد خراسان رضوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید