یاپ استام از مربیگری فاینورد استعفا کرد

به گزارش عکس پارسی، ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ هلند، دست از راهنمایی تیم فاینورد کشید.

یاپ استام از مربیگری فاینورد استعفا کرد

به گزارش خبرنگاران، یاپ استام مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، بعد از تنها 4 ماه فعالیت به عنوان سرمربی تیم فاینورد هلند، استعفا کرد.

تیم شهر روتردام در بازی کلاسیکو فوتبال هلند با نتیجه 4 بر صفر مغلوب رقیب دیرینه خود، آژاکس شد تا روند نتایج ضعیفش در این فصل ادامه داشته باشد.

استام در تابستان سال جاری جای جووانی فن برونکهورست را روی نیمکت فاینورد گرفت اما در 11 هفته سپری شده از لیگ دسته اول فوتبال هلند، تنها 3 پیروزی کسب کرد و به همین دلیل اکنون در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. از این رو استام 47 ساله تصمیم گرفت که داوطلبانه دست از راهنمایی فاینورد بکشد و این در حالی است که او قرارداد او تا انتها فصل آینده اعتبار داشت.

استام در حالی استعفا کرد که هم اعضای تیم هم هیئت مدیره باشگاه حمایت خود را از او برای ادامه دادن به کارش اعلام نموده بودند.

او درباره تصمیم خود به سایت باشگاه فاینورد گفت: من کلی به این کار فکر کردم و به این نتیجه رسیده ام که به نفع همه، باشگاه، بازیکنان و حتی خودن است که کناره گیری کنم.

این سومین تجربه مربیگری استام پس از راهنمایی تیم های پی ای سی زوله هلند و ریدینگ در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 525

به "یاپ استام از مربیگری فاینورد استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاپ استام از مربیگری فاینورد استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید