فن درسار: دوست دارم در منچستریونایتد پست بگیرم

به گزارش عکس پارسی، دروازه بان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد از بازگشت و همکاری با باشگاه سابق خود استقبال و بیان کرد که همه دوست دارند برای منچستر کار نمایند.

فن درسار: دوست دارم در منچستریونایتد پست بگیرم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ادوین فن درسار که در حال حاضر در باشگاه آژاکس در پست مدیر اجرایی ایفای نقش می نماید، از بازگشت به منچستریونایتد و حضور در رده مدیریتی این باشگاه انگلیسی استقبال می نماید.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال هلند که بین سال های 2005 تا 2011 در تیم فوتبال منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم به 10 عنوان قهرمانی مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، از سال 2015 به عنوان مدیر اجرایی باشگاه آژاکس مشغول به کار است.

فن درسار 48 ساله در گفت وگو با برنامه تلویزیونی پلنت فوتبال گفت: در کنار خانواده ام، همسرم و فرزندانم، دو عشق دیگر در زندگی ام دارم که یکی آژاکس است که بازی من را زیرنظر گرفت و فرصت پیشرفت و درخشش در جهان فوتبال را به من داد. عشق دیگرم باشگاه آخر دوران حرفه ای ام یعنی منچستریونایتد است که توجه زیادی به من داشت، من را به رسمیت شناخت و باعث پیشرفتم در مقاطع پایانی دوران حرفه ای ام شد. البته که دوست دارم در منچستریونایتد پستی بگیرم.

وی اضافه کرد: هنوز چیزهایی مانده که باید در آژاکس یاد بگیرم تا در این حرفه هم پیشرفت کنم و سپس باید دید که آینده من را کجا خواهد برد. منچستریونایتد باشگاهی شگفت انگیز است که در تمامی جهان هوادار دارد. همه دوست دارند برای منچستریونایتد بازی و کار نمایند.

شیاطین سرخ در فصل جاری بدترین آغاز را در 30 سال اخیر رقابت های لیگ برتر انگلیس داشته اند و کمبود یک مدیر ورزشی در این تیم حس می گردد. آنها با راهنمایی سولسشایر در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 381

به "فن درسار: دوست دارم در منچستریونایتد پست بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن درسار: دوست دارم در منچستریونایتد پست بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید