5 بازیکن خطرناک ایران در جام قطری ها (تور قطر ارزان)

به گزارش عکس پارسی، به گزارش دیلی میل، ایران روز آدینه اروگوئه را شکست داد تا نشان دهد تیمی دست و پا بسته در جام جهانی نیست. بازگشت کارلوس کی روش دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد این تیم را تقویت نموده است.

5 بازیکن خطرناک ایران در جام قطری ها (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در اینجا با 5 بازیکن خطرناک تیم ملی ایران در جام جهانی آشنا می شویم.

مهدی طارمی

طارمی بازیکن برجسته آن ها است. بازیکن شماره 9 به طور مداوم در سه فصل گذشته در پورتو گلزنی نموده و پاس گل داده است، اگرچه او بیشتر به خاطر گل آکروباتیک برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا شناخته می گردد. او بعلاوه برترین زوج پرتغال را با لوئیز دیاز کلمبیایی داشت که فصل گذشته پورتو را به مقصد لیورپول ترک کرد.

این بازیکن 30 ساله احتمالاً در سمت راست سه نفره هجومی ایران در دوحه بازی خواهد نمود.

سامان قدوس

قدوس هافبک برنتفورد در ملاقات مقابل اروگوئه بازی خوبی ارائه داد. او پایه گذار گل تیمش در این ملاقات بود و در کل عملکرد خوبی از خود ارائه داد. این بازیکن 29 ساله در این فصل اغلب در برنتتفورد در لیگ برتر نیمکت نشین بوده است.

سعید عزت اللهی

هافبک بلند قد و ظریفی که سر بالا بازی می نماید، توپ گیری می نماید و بین هافبک ها و مهاجم ها یک لینک ارتباطی است. او پس از یک فصل حضور در اتلتیکو مادرید در چند تیم از جمله ردینگ در انگلیس بازی کرد. او به عنوان یک جوان 25 ساله چشم نواز بازی می نماید.

علیرضا بیرانوند

قرار است بین دو دروازه بان یعنی بیرانوند و نیازمند برای حضور در دوحه رقابت باشد. بیرانوند یک شوت گیر بسیار خوب است که پنالتی کریستیانو رونالدو را در مسابقات جهانی 2018 مهار کرد. این دروازه بان قد بلند در روز آدینه مقابل اروگوئه چندین سیو نیز انجام داد. او بعلاوه پرتاب های دست بلندی دارد و رکورد جهانی گینس را برای پرتاب توپ مقابل کره جنوبی دارد.

حسین کنعانی

مردی که هرگز به لیگ های بزرگ راه نیافته است، اما او بازیکنی است که می تواند ستون دفاعی ایران در جام جهانی باشد و گرت ساوت گیت باید فکری برای او کند. می توان گفت برترین ویژگی تیم ایران خستگی ناپذیری و جنگندگی آن ها است. آن ها قاطعانه بازی می نمایند.

کنعانی بازیکن 28 ساله ای است که برای یک تیم قطری بازی می نماید و توانست لوئیس سوارس را در ملاقات با اروگوئه مهار کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2090

به "5 بازیکن خطرناک ایران در جام قطری ها (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بازیکن خطرناک ایران در جام قطری ها (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید