آپارتمان های 75 تا100 متری در تهران چند

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران:بعضی مشاوران املاک با توجه به شرایط اخیر به وجود آمده در سبک زندگی پایتخت نشینان از تعطیلی موقتی بنگاه های املاک تا بازگشت به شرایط عادی خبر می دهند.

آپارتمان های 75 تا100 متری در تهران چند

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران طی هفته های اخیر همزمان با شیوع ویروس کرونا و اعلام هشدارهای متعدد برای کاهش سطح رفت و آمدها در سطح شهر، سبک زندگی بخش عمده پایتخت نشینان تغییر کرد. تعداد زیادی از شهروندان با قرنطینه خودخواسته تصمیم به کاهش سطح مراجعات غیرضروری در شهر گرفتند. همین امر باعث شد تا بازار مسکن یکی از خلوت ترین روزهای خود را سپری کند.مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می نمایند طی هفته های اخیر همزمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا، حجم مراجعات و جست وجوهای متقاضیان خرید مسکن به بنگاه های املاک کاهش پیدا کرد. به طوری که طی روزهای اخیر این مراجعات در بعضی مناطق به سطح صفر رسید.از این رو بعضی مشاوران املاک تصمیم به تعطیلی بنگاه های املاک تا بازگشت به شرایط عادی گرفته اند.به گفته آنها در حال حاضر حجم فایل های عرضه شده به بنگاه های املاک به شدت کاهش پیدا نموده است. با این حال معدود فایل های عرضه شده به بنگاه های املاک از الگوی قیمتی مشخصی در مناطق متناسب با قیمت های قطعی معامله شده در هفته های گذشته پیروی نمی نمایند.به نظر می رسد تحت تاثیر کاهش چشمگیر فایل های عرضه شده به بازار، قیمت میانگین هر منطقه نیز با تغییراتی روبرو شده است. مطابق آخرین گزارش رسمی ارائه شده از سوی بانک مرکزی، میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران معادل 14 میلیون و 400 هزار تومان است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 756

به "آپارتمان های 75 تا100 متری در تهران چند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان های 75 تا100 متری در تهران چند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید