احتمال شورش دوباره در روسیه ، پیغام تهدیدآمیز؛ واگنرها تهدید به انتقام کردند

به گزارش عکس پارسی، نیروهای واگنر در بلاروس ساعاتی بعد از خبر کشته شدن رئیس این گروه نظامی در سانحه هوایی، ویدئویی منتشر کردند که در آن می گویند برای ما آماده باشید.

احتمال شورش دوباره در روسیه ، پیغام تهدیدآمیز؛ واگنرها تهدید به انتقام کردند

به گزارش خبرنگاران، نیروهای واگنر در بلاروس ساعاتی بعد از خبر کشته شدن یوگنی پریگوژین رئیس این گروه نظامی در سانحه هوایی، تهدید به انتقام کردند.

نیروهای واگنر در ویدئویی منتسب به آن ها که در فضای مجازی منتشر شده، می گویند: در حال حاضر صحبت های زیادی درباره آنچه گروه واگنر انجام خواهد داد، وجود دارد. می توانیم یک چیز را به شما بگوییم. داریم شروع می کنیم، برای ما آماده باشید. در همین حال ادعا شده بلاروس اینترنت را در منطقه حضور گروه واگنر قطع نموده است.

بعد از شورش واگنرها علیه کرملین در ماه ژوئن که با میانجیگری رئیس جمهور بلاروس سرانجام یافت، تعدادی از نیروهای این گروه به بلاروس نقل مکان و شروع به دادن آموزش به ارتش این کشور نموده اند.

شامگاه چهارشنبه بود که منابع محلی تصاویری از سقوط یک هواپیما را در حومه منطقه مسکو منتشر کردند که در ادامه سازمان هوایی روسیه مرگ پریگوژین و دیمیتری آتکین، فرمانده و بنیان گذار گروه واگنر در سانحه را تأیید کرد.

کمیسیون ویژه آژانس حمل ونقل هوایی فدرال روسیه تحقیقاتی را برای آنالیز شرایط و علل سقوط هواپیمایی که گفته می گردد فرمانده گروه شبه نظامی واگنر در آن بود، شروع نموده است.

بعد از بیانیه سازمان هوانوردی روسیه درباره کشته شدن پریگوژین در سانحه هوایی، یک منبع در این گروه پیدا شدن جسد وی را تایید نکرد. این منبع سیاسی در گروه واگنر بامداد پنجشنبه در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: پریگوژین پس از سفر به آفریقا، قصد داشت به وسیله مسکو به سن پترزبورگ بازگردد. قرار بود پریگوژین در هواپیمای سقوط نموده باشد که از آفریقا به سن پترزبورگ پرواز می کرد.

وی با بیان اینکه گروه واگنر فعلا به اطلاعات منابع رسمی تکیه می نماید، شرح داد: متأسفانه احتمال مرگ پریگوژین بسیار زیاد است. ولی هنوز حدس و گمان نمی زنیم و با مسئولانی که در حال آنالیز همه جانبه شرایط هستند در تماس هستیم.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، اطلاعات ناوبری روسیه گفت، هواپیمایی که گمان می رود حامل پریگوژین بود، پروازی نامنظم را تجربه کرد و ناگهان از ارتفاع 30 هزار پایی به 8 هزار کاهش ارتفاع پیدا کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2230

به "احتمال شورش دوباره در روسیه ، پیغام تهدیدآمیز؛ واگنرها تهدید به انتقام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال شورش دوباره در روسیه ، پیغام تهدیدآمیز؛ واگنرها تهدید به انتقام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید