ارائه مجازی دروس نظری در دانشگاه تهران ادامه می یابد، شروع امتحانات از 7 تیرماه

به گزارش عکس پارسی، معاونت آموزشی دانشگاه تهران، دستورالعمل نیمسال تحصیلی جاری را ابلاغ کرد.

ارائه مجازی دروس نظری در دانشگاه تهران ادامه می یابد، شروع امتحانات از 7 تیرماه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران، دستورالعمل نیمسال تحصیلی جاری را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ضمن تشکر از اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز که با صبوری و مشارکت فعال خود زمینه استمرار برنامه های آموزشی دانشگاه را فراهم آورده اند، بخشنامه معاونت آموزشی‬ بشرح زیر اعلام می شود:

1. ارائه دروس نظری نیمسال جاری بر اساس تقویم آموزشی کماکان به صورت الکترونیکی ادامه خواهد یافت. با توجه به شرایط خاص بوجود آمده، آخرین روز تشکیل کلاس های نظری در این نیمسال با تمدید دو هفته نسبت به تقویم آموزشی قبلی، 04/ 04/ 99‬ و آغاز امتحانات از 07/ 04/ 99‬ خواهد بود. زمانبندی و چگونگی برگزاری و حضور دانشجویان برای شرکت در آزمون ها بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، متعاقباً اعلام خواهد شد.

2. بر اساس بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارزیابی دروس در نیمسال جاری می تواند به شیوه غیر حضوری و با بهره گیری از روش های ترکیبی ارزیابی انجام پذیرد. لذا برگزاری امتحانات به ویژه در مقطع دکتری که تعداد دانشجویان کلاس محدود است می تواند بصورت کتبی / شفاهی و آزمون های مستمر انجام پذیرد و نمره نهایی بر اساس فعالیت های طول ترم و امتحانات برگزار شده توسط استاد اعلام شود.

3. دروس عملی و کارگاهی پس از اعلام برطرف محدودیت ها بنابر اعلام مراجع رسمی بصورت فشرده در تابستان برگزار خواهد شد. زمان دقیق و نحوه انجام آن متعاقباً اطلاع رسانی می شود. با توجه به اعلام آمادگی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، درس عمومی تربیت بدنی یک و دو، طبق برنامه ای متناسب با شرایط ارائه می شود. دانشجویانی که در نیمسال جاری دانش آموخته می شوند می توانند واحدهای اخذ شده را بر اساس برنامه ارائه شده بگذرانند. در ضمنً امکان حذف درس نیز برای سایر دانشجویان وجود دارد.

4 . براساس آئین نامه آموزشی دانشجویان دوره کارشناسی در صورت مشروطی در نیمسال بعدی حداکثر تا 14 واحد می توانند اخذ نمایند. این محدودیت برای دانشجویانی که در نیمسال جاری مشروط شوند، به شرط داشتن معدل کل بالاتر از 12، در نیمسال بعد اعمال نخواهد شد.

5. پیرو بخشنامه شماره 5080/پ/122 مورخ 26/ 01/ 1399‬ حذف درس یا دروس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (به ترتیب سه درس - یک درس) بدون در نظر دریافت نصاب حداقل واحد و محدودیت دیگر تا 2 هفته قبل از امتحانات امکان پذیر است.

6. کلیه تقاضاهای مربوط به حذف درس و حذف ترم دانشجویان بر اساس دستورالعمل و بخشنامه های ابلاغی معاونت آموزشی و بنابر مقتضیات رشته، در خود واحدها مورد آنالیز قرار گیرد.

7. با توجه به ضرورت رسیدگی به درخواست های دانشجویان درباره امور آموزشی، آنالیز و تصویب پیشنهاد انتها نامه و رساله، دفاع انتها نامه …، حضور اعضای محترم هیأت علمی در واحد به منظور انجام فعالیت آموزشی و پژوهشی مورد انتظار است.

8. به منظور وحدت رویه و برنامه ریزی های مناسب، تصمیم گیری درخصوص موضوعات آموزشی صرفاً مطابق با دستورالعمل های ابلاغ شده از معاونت آموزشی صورت پذیرد و از تصمیمات مغایر با دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی خودداری شود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 977

به "ارائه مجازی دروس نظری در دانشگاه تهران ادامه می یابد، شروع امتحانات از 7 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه مجازی دروس نظری در دانشگاه تهران ادامه می یابد، شروع امتحانات از 7 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید