نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران در اردیبهشت 99 اعلام شد، تاکید بر ادامه دورکاری

به گزارش عکس پارسی، اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه در اردیبهشت 1399، بخشنامه ای صادر کرد.

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران در اردیبهشت 99 اعلام شد، تاکید بر ادامه دورکاری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی این دانشگاه درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از اول اردیبهشت 1399، بخشنامه ای به شرح زیر صادر کرد:

پیرو بخشنامه 20 فروردین 1399 و دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت، بدین وسیله چگونگی فعالیت اداری کارمندان دانشگاه از اول اردیبهشت 1399 ‬ تا‬ اطلاع‬ ثانوی‬ به شرح زیر جهت اقدام اعلام می شود:

با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه ریزی کنند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی دو سوم و یک سوم دورکاری از کارمندان صورت گیرد. ضمناًً افراد بالای 55 سال و کسانی که دارای بیماری هستند و خانم هایی که فرزندان خردسال و دبستانی دارند در اولویت دورکاری قرار گیرند. در صورت عدم امکان انجام وظایف تا سقف یک سوم کارکنان از طریق دورکاری، اعطای مرخصی تا سقف یک سوم به صورت نوبت بندی اقدام شود. این مرخصی به عنوان مرخصی استحقاقی منظور نمی شود.

کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از رؤسای پردیس ها و معاونین، رؤسای دانشکده ها و معاونین، مدیران گروه ها و رؤسای ادارات موظف به حضور در واحدهای خود بوده و به حضور و فعالیت های پرسنل خود نظارت کنند.

به مدیران واحدها به ویژه واحدهایی که به دلیل ویروس کرونا مراجعه کننده کمتری دارند توصیه می شود از این فرصت استفاده نموده و به کمک کارکنان محترم نسبت به اصلاح فرایندها و انجام کارهای عقب افتاده خود اقدام کنند.

ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار می باشند از 7 صبح (با 60 دقیقه فرجه) لغایت 14 معین می شود، لذا حضور پس از ساعت یادشده به عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت، در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت 14 در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.

کارمندانی که ملزم به حضور در محل کار خود می باشند، موظف به کارت زنی هستند، در غیر این صورت در سامانه غیبت منظور خواهد شد.

آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می دهند، حضور و غیاب خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت و مدیریت مربوطه در صورت موافقت تأیید در غیر این صورت غیبت منظور می شود.

از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست می شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران و تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل های معین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت فرمایند.

کارمندان دانشگاه در صورت امکان به ستاد دانشگاه (مانند منابع انسانی و امور مالی و…) مراجعه حضوری نداشته باشند و جهت پیگیری امور اداری خود از طریق سامانه الکترونیکی دبیرخانه و کارشناسان مستقر در واحد مربوطه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 935

به "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران در اردیبهشت 99 اعلام شد، تاکید بر ادامه دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران در اردیبهشت 99 اعلام شد، تاکید بر ادامه دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید