قیمت ویژه ترکیه: ارائه گواهی واکسن، شرط مسافرت با هواپیما در ترکیه

به گزارش عکس پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- ارائه گواهی واکسن یا نتیجه منفی آزمایش کووید-19 برای مسافران پرواز های داخلی ترکیه اجباری شد.

قیمت ویژه ترکیه: ارائه گواهی واکسن، شرط مسافرت با هواپیما در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با قیمت ویژه ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ارائه گواهی واکسن یا نتیجۀ منفی آزمایش کووید-19 برای مسافران پرواز های داخلی ترکیه اجباری شد.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر اعلام نمود از روز دوشنبه ششم سپتامبر همه مسافران پرواز های داخلی هم مانند پرواز های خارجی باید برای مسافرت های هوایی کارت واکسن ارایه و در صورتیکه واکسینه نشده اند باید نتایج منفی آزمایش پی سی آر خود را که حداکثر 48 ساعت قبل از پرواز گرفته شده باشد ارائه دهند.

وزارت کشور ترکیه اخیرا طی بخشنامه ای، شرکت های هواپیمایی را ملزم نموده بود تا زمینه های اجباری کردن ارائه کارت واکسن یا نتیجۀ منفی آزمایش پی سی آر برای مسافرین پرواز های داخلی را فراهم آورند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ترکیه طی 24 ساعت گذشته در این کشور 22 هزارو 857 نفر به تعداد مبتلایان و 276 نفر بر تعداد جان باختگان کرونایی افزوده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1734

به "قیمت ویژه ترکیه: ارائه گواهی واکسن، شرط مسافرت با هواپیما در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ویژه ترکیه: ارائه گواهی واکسن، شرط مسافرت با هواپیما در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید