افتتاح طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج

به گزارش عکس پارسی، مدیر فرودگاه یاسوج گفت: طرح های تجهیز فرودگاه این شهر به تجهیزات پرواز شبانه و یک چمن مصنوعی افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان ایستگاه آتش نشانی آغاز می شود.

افتتاح طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج

خبرنگاران یاسوج - عنایت انصاری گفت: طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج به تجهیزات پرواز شبانه ویک چمن مصنوعی افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان ایستگاه آتش نشانی با چهار میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

او گفت: تجهیز فرودگاه یاسوج به امکانات پرواز شبانه با یک میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه گذاری مهمترین زیرساخت ایجاد شده امسال در این فرودگاه است که گامی به سوی بین المللی شدن آن است.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: دهه فجر امسال همچنین طرح چمن مصنوعی فرودگاه یاسوج با 630 میلیون تومان سرمایه گذاری بهره برداری خواهد شد.

انصاری گفت:کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی این فرودگاه با 2 میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال دیگر برنامه توسعه این مرکز مهم است.

او با اشاره به اینکه این طرح با هدف افزایش ایمنی فرودگاه اجرا می شود،گفت: با بهره برداری از طرح توسعه ایستگاه آتش نشانی فرودگاه یاسوج 2دهانه نو به تجهیزات فعلی افزوده خواهد شد.

هم اکنون هر هفته 6 پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران انجام می شود و مجوز پرواز از یاسوج به شهر مقدس مشهد وجود دارد اما به دلیل شیوع کرونا این پرواز مدتی لغو شده است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1928

به "افتتاح طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید