معرفی بهترین رستوران های مالدیو

به گزارش عکس پارسی، مالدیو را باید به عنوان سرزمین عجایب معرفی کرد. همه چیز در این کشور خیره کننده و باورنکردنی است؛ حتی رستوران های مالدیو. از رستوران هایی که در اعماق دریا ساخته شده اند تا رستوران هایی که فضای خیره کننده آن ها اشتها هر گردشگری را چند برابر می نماید.

معرفی بهترین رستوران های مالدیو

مالدیو کلکسیونی از بهترین ها است. این اطمینان را به گردشگران باید داد که در تور مالدیو از تک تک لحظاتشان لذت خواهند برد و بهترین خاطره ها را در ذهن خود ثبت خواهند کرد. یکی از بهترین نقاط قوت این سرزمین؛ رستوران های مالدیو است. رستوران های مالدیو را باید در لیست رستوران های عجیب و بی نظیر قرار داد.

عجیب ترین رستوران های مالدیو رستوران هایی هستند که شما برای صرف یک وعده غذایی باید به اعماق دریا بروید و در کنار آبزیان هم سفره شوید. البته اگر زیاد اهل ماجراجویی نیستید جای نگرانی نیست؛ زیرا رستوران های روی خشکی که فضای خیره نماینده ای دارند نیز از گردشگران پذیرایی می نمایند.

در رستوران های مالدیو غذاهای متنوعی می توان پیدا کرد؛ اما بیشترین تنوع غذایی، مربوط به منوی غذاهای دریایی لذیذ و تازه است که روزانه از دریا برای طبخ، صید می گردد. پس حتماً غذاهای جدید این کشور را امتحان کنید.

همراه این مطلب باشید تا با بهترین رستوران های مالدیو آشنا شوید.

رستوران های مالدیو

مالدیو دارای رستوران و کافه های بی شماری است. در ادامه به معرفی چندین رستوران و کافه روی خشکی در مالدیو می پردازیم.

رستوران کیچن

رستوران کیچن یکی از رستوران های مالدیو است که به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. کیچن دارای یک بوفه صبحانه عالی و همچنین یک منوی فوق العاده برای ناهار است. قهرمان این رستوران منوی شام بسیار مشهور کیچن است که حسابی گردشگران را نمک گیر خودش می نماید. سرآشپزان حرفه ای این رستوران از مواد غذایی تازه غذاهایی ساده اما بسیار لذیذ و دوست داشتنی طبخ می نمایند.

علاوه بر غذا، فضای رستوران به ویژه هنگام غروب خورشید منظره خارق العاده ای دارد و رستوران کیچین را به یکی از مناسب ترین مکان ها برای یک قرار شام عاشقانه تبدیل نموده است.

کافه ایری

کافه ایری یک مکان صمیمی و محبت آمیز است که در بین گردشگران بسیار محبوب بوده و جز بهترین رستوران های مالدیو محسوب می گردد. فضای کافه کوچک است اما محیط آن شبیه به یک دورهمی محبت آمیز است.

منوی کافه ایری شامل انواع غذاهای معمولی منطقه است که کاری ماهی و میگو با برنج سرخ شده یکی از گزینه های عالی این رستوران می باشد. همچنین آب میوه های تازه و خنک کافه برای روزهای گرم مالدیو کاملاً مناسب است.

رستوران Reethi

رستوران Reethi یکی از بهترین رستوران های مالدیو است که غذاهای لذیذ خود را در محیط خیره نماینده ای از منظره اقیانوس در اختیار گردشگران می گذارد. آشپزخانه این رستوران دارای دیوارهای شیشه ای است که مهمانان می توانند سرآشپزهای مشهور رستوران را هنگام طبخ غذا، تماشا نمایند.

رستوران Reethi تلفیقی از طعم های آسیایی-اقیانوسیه و مدیترانه ای را خلق می نماید و منوی شب آن دارای یکی از محبوب ترین غذاها در بین گردشگران است. همچنین هر دوشنبه، سرآشپزان Reethi غذاهای ایتالیایی همچون ماکارونی خانگی، ریزوتو، غذاهای کبابی و غیره را برای مهمانان سرو می نمایند. جالب است بدانید، آدینه ها منوی رستوران با غذاهای هندی مزین می گردد تا گردشگران بتوانند از طعم لذیذ غذاهای بین المللی لذت ببرند.

رستوران سالا تاهی

رستوران سالا تاهی تازه ترین مواد غذایی را روزانه از بازار تهیه می نماید و به دست آشپزان توانمند می سپارد تا بهترین غذاهای مالدیو را برای میهمانان طبخ نمایند.

این رستوران از خیابان های شلوغ شهر فاصله زیادی دارد و برای سرو یک ناهار یا شام آرام توصیه می گردد. ازجمله غذاهای معروف سالا تاهی می توان به کاری سنتی پانانگ و میگوهایی که در سس ماهی تند پخته شده است، اشاره نمود.

موراکا؛ از بهترین رستوران های مالدیو

موراکا از میهمان خود با بهترین غذاهای دریایی در منظره خارق العاده دریا و ساحل پذیرایی می نماید. رستوران موراکا یک رستوران تمام و کمال است که از هر نظر امتیازات مثبتی از سمت گردشگران دریافت می نماید.

فضای رستوران و وسایل آن از چوب هستند تا مهمانان رستوران به خوبی احساس در طبیعت بودن را دریافت نمایند. نمای بیرونی رستوران به ویژه در هنگام غروب خورشید که با صدای امواج دریا تلفیق می گردد؛ رؤیایی است.

نکته ویژه دیگر رستوران موراکا منوی غذاهای دریایی آن است که توسط سرآشپزانِ ماهری با برترین شیوه ها طبخ می گردد. در این رستوران همچنین غذاهای محلی مالدیو هم پخته می گردد که گردشگران می توانند از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرند.

کافه مرغ دریایی

کافه مرغ دریایی یکی از بهترین رستوران های مالدیو است که علاوه بر منوی غذایی، دارای منوی انواع دسر و بستنی نیز است. این کافه در محیطی مملو از درخت محصور شده است و حس سرزندگی را به مهمانان خود القا می نماید.

منوی این کافه یکی از بهترین منوهای موجود در بین کافه های مالدیو است که انواع غذاهای غربی، هندی و مالدیوی مانند بشقاب دریایی، ماهی کلاسیک، قورباغه در سس کاری نارگیل، بشقاب مخلوط سبزیجات و غیره را دارا است. البته نباید از انواع طعم های بستنی آناناسی گرفته تا نارگیل، شاه توت و آدامسی غافل شد.

بیشتر بخوانید:

6 دسر لذیذ مالدیو با طعم استوایی

معرفی غذاهای اصیل و سنتی مالدیو

بهترین رستوران های زیرآب مالدیو

بهترین هتل ها برای اقامت در مالدیو کدامند؟

نگاهی به سوغاتی های کشور زیبای مالدیو

معرفی هتل 5 ستاره ROYAL ISLAND RESORT مالدیو

نکات مهم برای سفرهای نوروز 1400 در دروه کرونا

سفر به مالدیو تست PCR احتیاج دارد؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1592

به "معرفی بهترین رستوران های مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید